Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

luni, 3 ianuarie 2011

Quiche



Primul pe care l-am pregatit. Pemtru ca habar nu aveam ce sa fac cu atatea mezeluri,rosii cherry si mozzarella...ardei...
Am zis eu ca am avut prea multe,normal ca nu s-au mancat!

quiche


Nu prea voiam pizza,si am zis sa incerc ceva nou.
Chiar asa improvizatie ( in materie de umplutura, doar) si a iesit o bunatate pe care trebuie sa o incercati,mai ales ca e super usor de pregatit.

Mai intai aluatul : la pâte brisée
ingrediente :
200 g faina
 sare: un varf de cutit
100 g unt foarte rece
1 ou
2 linguri cu apa foarte rece

MDA
Se cerne faina,apoi o  se amesteca cu sarea.
Se taie untul in bucati mici si se  adauga peste faina.
Amestecam pana cand faina seramane pe bucatile de unt si apoi pana obtinetinem un aluat sfaramicios. Toata aceasta operatiune trebuie sa dureze putin. Aluatul  trebuie sa ramana rece.
Se amesteca apa si oul si se toarna usor peste aluat. Amestecam din nou repede cu mainile pana se obine un aluat omogen.

Punem aluatul intr-un bol si il acoperim cu o folie de plastic dupa care il tinem in frigider cel putin o ora,ideal este de seara pana dimineata, eu l-am pregatit dimineata si l-am copt pe la orele 18.

Dupa ce il scoatem din frigider, il intindem cu facaletul,apoi il punem in tava de tarta tapetata,



peste care punem o hartie de copt si cateva boabe de fasole ( intepam usoor cu furculita aluatul inainte de a-i pune hartia de copt )



si punem tava cu aluatul sa se coaca cca 15 minute.

Intre timp se pregateste compozitia. Eu am pus asa:
2 oua;
o cutie mica cu smantana cu mai putina grasime;
sare, piper
mortadella
mozzarela taiata felii
ardei gras rosu taiat cubulete si rosii cherry taiate  jumatati.



Umplutura se pune in tava dupa ce ati indepartat hartia de copt si boabele de fasole.
Se coace intre 30 si 40 de minute, in functie de cuptor, si se nu se taie imediat dupa ce ati scos-o,ci dupa cateva minute.







Noi am servit cu iaurt dietetic si suc proaspat de mandarine fara pic de zahar.




O saptamana agreabila!

Ana

4 comentarii:

  1. Arata delicios! Nici nu vreau sa ma gandesc ce bun trebuie sa fie! Miam miam!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ana, trebuie sa fi fost delicioasa, la ce ingrediente ai pus acolo! la multi ani, un inceput delicios, care sper sa te tina tot anul :)!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cora,draga asa este! Delicioasa! sa ai un an bun! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc frumos, draga Zazuza, sa ai un an asa cum ti-l doresti! Cat despre wuiche: delicios, asa e ;)) Imbratisare!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...