Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

marți, 4 ianuarie 2011

POZELE mele cu eclipsa

Este ultima zi de vacanta...ma rog,pana la cea inter-semestriala :D
Si e si eclipsa!
Stiu de ea de cateva zile,asa incat astazi m-am trezit mult mai devreme, desi,fiind ultima zi libera aveam de gand sa fac une grasse matinee :D

Mama mi-a pregatit ochelarii de eclipsa...cei cu care am privit noi eclipsa din '99...

eclipsa partiala de soare 4 ian.2011


si eu m-am postat in fereastra din bucatarie,caci,desi apartamentul nostru are vedere pe trei parti, numai de la bucatarie s-a vazut eclipsa, restul camerelor fiind asezate cu spatele la soare :D.

Nu sunt reusite,stiu, dar tot le postez,caci asa vreu eu :D.
Am plasa contra tantarilor la toate ferestrele,insa daca in dormitoare aceasta este ca o usita, in bucatarie este fixa, si de aceea se vad pozele dungoase.
Eu,in schimb,am vazut super bine eclipsa. Da,chiar ca s-a vazut foarte bine, si m-am uitat cat sa imi ajunga pana in 2081 :)) cand va fi urmatoarea eclipsa ( de data asta totala) de soare ( cine-o mai prinde pe aceea :))

eclipsa partiala de soare 4 ian.2011


eclipsa partiala de soare 4 ian.2011


eclipsa partiala de soare 4 ian.2011


eclipsa partiala de soare 4 ian.2011


eclipsa partiala de soare 4 ian.2011


eclipsa partiala de soare 4 ian.2011


eclipsa partiala de soare 4 ian.2011


eclipsa partiala de soare 4 ian.2011


Am incercat sa fac poze si prin ochelarii speciali,dar nu am reusit deloc :(

eclipsa partiala de soare 4 ian.2011


Si un pic din iarna...

eclipsa partiala de soare 4 ian.2011


eclipsa partiala de soare 4 ian.2011

Sa va fie bine!

Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...