Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 19 iunie 2010

Unchiul meu drag


S-a stins astazi, la orele 16, linistit,ca un pui. era langa el doar matusa mea, sora lui!
Va rog, aprindeti-i o lumanare, sau treceti-l pe pomelnicul vostru maine la biserica, pe unchiul meu Oprea, care a murit  atat de repede.
Eu am sperat pana in ultima clipa ca Domnul si Sf Nectarie il vor salva, dar se pare ca traim atatea zile cate avem de la Domnul.  De cateva zile  unchiul nu mai putea sa bea nici macar apa.
Avea doar 56 de ani

Dumnezeu sa te odihneasca, unchiul meu drag!


Ana

12 comentarii:

  1. Dumnezeu sa-l odihneasca cu dreptii !

    RăspundețiȘtergere
  2. Dumnezeu sa-l ierte!
    Sincere condoleante,Ana..
    Tot in aceasta zi de 19.06...acum 6 ani,am pierdut si noi o persoana draga...respectiv,pe socru meu...:(

    RăspundețiȘtergere
  3. Când oamenii dragi ne părăsesc,ei devin îngeri in împărăția lui Dumnezeu.
    Dumnezeu sa-l odihnească în pace!
    Sincere condoleanțe draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sincere condoleante, draga Ana !
    Dumnezeu sa-l odihneasca in pace !

    RăspundețiȘtergere
  5. Dumnezeu sa-l odihneasca, Ana! Prea tanar pentru aceasta intalnire, dar Dumnezeu stie mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  6. Dumnezeu sa-l ierte...sa odihneasca in pace!
    Sincere condoleante!

    RăspundețiȘtergere
  7. Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!

    Noi am fost plecati, abia acum am intrat si am citit. M-am gandit la tine si la unchiul tau de cand ne-ai spus ca se simte rau.
    Imi pare tare rau ca s-a intamplat asa dar ai dreptate: Domnul stie mai bine ce planuri are cu noi!

    RăspundețiȘtergere
  8. Oooof , Doamne , ce tristete! Dumnezeul sa-l odihneasca!

    RăspundețiȘtergere
  9. Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!
    Condoleante draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  10. Dumnezeu sa-l odihneasca in pace. Condoleante si fii tare, Ana.

    RăspundețiȘtergere
  11. Dumnezeu sa il odihneasca in pace! Dragele mele, multumesc pt ca ati fost alaturi de mine si pt cuvintele voastre de imbarbatare!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...