Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

marți, 11 ianuarie 2011

Clatite americane cu caramel de rodii

clatite americane

Sambata trecuta nu am mai scapat, si a trebuit sa pregatesc aceste clatite.
Sunt delicioase!

Am cam cautat retete si,intr-un final m-am oprit la reteta Laurei. Multumesc frumos,draga! :)

clatite americane cu caramel de rodii


Ingrediente:

* 400 gr faina
* 500 gr lapte
* 4 oua
* 3 lingurite rase praf copt
* 1/2 lingurita rasa bicarbonat
* un varf sare
* 5 linguri zahar
* zahar vanilat
* 6 linguri ulei
clatite americane
clatite americane

Reteta este foarte bine explicata AICI, cu fotografii edificatoare.

Diferentele fata de reteta Laurei sunt: eu am folosit faina Slabesti mancand si indulcitor.

Si inca ceva: ca sa va iasa mai frumoase ca ale mele nu puneti un polonic intreg de compozitie pentru o clatita,ci doar o jumatate de polonic, va fi mult mai usor sa le intoarceti frumos, eu m-am prins mai tarziut ca e mai bine asa. Iar data viitoare cand le mai fac, voi pune ulei, si nu unt in tigaie :)

clatite americane cu caramel de rodii


clatite americane cu caramel de rodii


clatite americane


Noi ne-am servit cu caramel de rodii sau simple, si au fost extraordinare.
Caramelul de rodii l-am facut cu diamant pe care l-am topit in tigaie, si peste care am adaugat boabe de rodie, pe care le-am pasat cat am putut si le-am lasat sa se coaca putin in acel diamant caramelizat.
Sa va fie bine!

Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...