Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 18 decembrie 2010

Inca un orez...


Imi place orezul caci se poate gati in muuulte combinatii si e si foarte hranitor.
Acum m-am obisnuit cu cel integral,insa la inceput nu imi placea deloc, caci trebuia sa il fierb mult, si parca tot imi parea nefacut.
Si cum ma saturasem de clasicul orez cu ciuperci,sau cu masline, am facut pilaf cu ce am gasit prin frigider.
De rasu'-rasului, cat costa rosiile uscate in ulei si eu le "prapadesc" pe orez de post, dar nah, tre' sa imi si placa,caci doar nu arunc mancare la vremurile acestea...

pilaf cu ardei kapia si rosii uscate in ulei


Asa incat am pregatit aceasta scumpica mancarica de post, cu ardei capia si rosii uscate in ulei, foarte scumpe borcanelele, gasite si achizitionate in Kaufland :D, cu ceapa si piper si cu orezul putin prajit! Se serveste cu orice muraturi aveti,sau cu salata de varza murata.

pilaf cu capia si rosii uscate


In rest, nu are nimica spectaculos, doar ca a iesit un deliciu :D, dupa care am servit cafeaua in noua ceasca rosie de la Doncafe...

pilaf


Post usor in continuare!
Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...