Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 18 decembrie 2010

Friday Flowers

ASPTL


In fiecare zi de vineri, bloggerii posteaza pe blogul lor o fotografie proprie cu buchete sau doar o singura floare. Cu siguranta "este voie" sa scrii si ceva pe langa aceasta fotografie, insa nu obligatoriu.

decembrie 2010










decembrie 2010


decembrie 2010


Iarna si la Bucuresti, ger, zapada, brad, mandarine, vasc, roz... de data aceasta imi plac! E adevarat, cel mai mult gerul,insa mi-e teama de poleiul anuntat pe toate posturile tv...

Daca doriti sa participati (oricine are un blog poate participa), copiati in postarea "Friday Flowers" de pe blogul vostru codul HTML



al banner-ului apoi lasati numele vostru si un link catre postarea voastra la comentarii.

Un sfarsit de saptamana excelent!

Ana

2 comentarii:

  1. Ana tare frumoase fotografiile tale.Imi plac cele cu zapada pe cetinile bradului.Mi-e dor sa vad si eu zapada.Aici am avut anul trecut doua zile.Anul acesta nu stim daca ajunge si la noi.
    Un sfarsit de saptamana linistit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc asemenea, Corina! fotografiile cu zapada sunt facute la serviciu,in curte. Noi ne cam saturam de zapada si iarna, cred ca iar ne tine pana trecem la papuci :))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...