Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

marți, 28 decembrie 2010

Chilli con carne - in stil propriu...

Eh, propriu... de fapt este reteta clasica, doar ca eu nu am avut curaj sa ii pun nici zahar brun si nici ciocolata...nici scortisoara. Nu stiu daca a fost chiar chilli dar a facut senzatie!
Este o reteta pregatita inainte de Postul Craciunului,insa am uitat  sa o postez, iar acum, facand un pic de ordine in cele 14 GB de poze, am dat peste acestea, si desi, cu siguranta toata lumea stie si a si pregatit chilli con carne, pun si eu isprava mea pe blog :D

chilli con carne


Ingrediente:
- ulei 2 linguri;
- 2 cepe;
- o cutie cu fasole neagra
- carne de vita tocata 500 g
- cateva linguri  de pasta concentrata de rosii;
- un ardei capia, unul gras verde, si unul iute rosu
- cativa catei de usturoi ( cam o capatana)
- o conserva cu rosii intregi
- piper,sare, boia de ardei iute si dulce;
- chimen- 2 lingurite si oregano cam tot atata.

Intr-o cratita mare, se pune uleiul la incins, la foc mediu. Adaugati ceapa taiata cubulete si caliti-o circa 5 minute. Peste ceapa adaugati cateii de usturoi pisati si ardeii (capia, gras si iute) taiati tot cubulete.
Lasam sa se gateasca putin si apoi adaugam condimentele, dupa care, la foc mai mare se adauga si carnea tocata, se amesteca si se omogenizeaza toata compozitia. Dupa care se adauga jumatate de litru de apa calda ( nu de la chiuveta, ci data in clocot) sau supa de vita, in aceeasi cantitate.
Dupa cateva clocote se adauga ci pasta de tomate, si dati focul potrivit, timp de 20- 30 de minute.
Adaugati apoi fasolea, fiarta si bine scursa si mai lasati sa fiarba cam 10 minute.
Dupa ce oprim focul lasam chilli la odihna cam un sfert de ora, se pare ca treaba aceasta este foarte importanta :D
Noi am mancat acest chilli cu orez simplu, un pic prajit.
Nu stiu cum ar fi fost cu ciocolata sau zahar, mi-e cam teama sa incerc si asa...

A fost un chilli cuminte, dar gustos!

chilli con carne
foto :Jurnalul Anei_2010- all rights reserved

Pofta buna!

Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...