Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

luni, 27 decembrie 2010

A inceput o saptamana noua, ultima din 2010 !

Sper ca ati avut un Craciun asa cum vi l-ati dorit!
La noi a fost bine,slava Domnului, am mers la Biserica, am impartit mortilor, apoi ne-am asezat la masa, nu am pregatit foarte multe, am avut aperitive,sarmale si fripturi, doua feluri de prajituri ( facute de mine :D) si cozonacii pregatiti de mama!

7


6


DSC07918


4


La noi ninge ca-n povesti, peisajul e de basm, mai nasol e ca de maine trebuie sa iesim in basm,ceea ce nu e lucru usor, cu un primar care nu are nici un plug pe teren, cu oameni care au reinceput goana prin piete si hipermarketuri... cu tramvaie care deraiaza, cu masini de care trebuie sa te feresti si pe zebra si pe culoarea verde a semaforului, cu garzi la serviciu, slava Domnului doar de 4 ore :D, cu ... cu... si etc, dar e bine,suntem vii, gerul ne prieste, va mai omori sigur niste virusi, vom fi mai sanatosi si mai frumosi :))

3
Jurnalul Anei 2010_ all rights reserved

ceea ce va doresc si voua!

Recunosc, cam "atarn a lene" cand vine vorba sa postez, abia am incarcat cateva fotografii, revin eu!

Cu bine!
Ana

5 comentarii:

  1. Si uite asa ma apuca nostalgia unui 2010 ce a trecut parca prea repede! Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ana pai atunci cu Domnul inainte!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, a trecut repede, dar la noi au fost 3 decese in familie, deci nu a fost un an bun, nu imi pare rau ca se incheie! Toate cele bune si tie, Cora in Noul An!

    Amin, Corina!

    RăspundețiȘtergere
  4. atunci nu imi ramane decat sa iti urez unul mult mai bun decat acesta. sa ne rugam sa fie penru toata lumea un an mai bun ca astaa cred ca toti l-am simtit greu.

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc, draga Loredana! Asemenea si tie si tuturor, ca ai mare dreptate! Imbratisari si fetitelor :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...