Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

luni, 24 august 2009

Un premiu de peste mari si tari!!!

Zilele acestea am tot fost rasfatata cu premii!!! Normal ca-mi plac! Si imi place si sa le daruiesc mai departe!
Insa azi am avut o surpriza tare frumoasa cand am gasit pe blog un mesaj de la draga mea ~Lexibule~ , cititi-l:

~Lexibule~ spunea...

Viens me voir j'ai quelque chose pour toi:) xxx

http://lesmillesetundelicedelexibule.blogspot.com/2009/08/chaine-blogs-coup-de-coeur-et-dautres.html

24 august 2009 09:10

Poti sa rezisti unei asemenea invitatii? Eu, nu!

Si acolo ce am gasit?

Un premiu tare dragut, daruit din inima : Chaine blogs coup de coeur = Hearts_and_Diamonds = Lantul blogurilor Inimi si Diamante =



Iata si regurile , mai intai in "original"

Alors voici pour la chaine blogs coup de coeur!!
à me renvoyer si je fais partie de tes amis.
*aucun envoi----tu auras à travailler sur ta relation avec les autres
*2 envois----tu es gentille,mais tu as besoin de t'extérioriser
*4 envois----tu as bien choisi tes amies
*6 envois tu es des plus populaires et c'est probablement la raison pour laquelle tu es dans ma liste! kiss

C'EST- A -DIRE........(ADICA):
*trimite-mi-l inapoi - daca ma numeri printre prietenii tai;
* nici o trimitere... mai ai inca de lucru la relatia ta cu ceilalti;
*2 trimiteri...esti amabila, dar ai nevoie sa te exteriorizezi;
*4 trimiteri...ti-ai ales bine prietenele;
*6 trimiteri... esti dintre cei mai populari, si acesta este probabil motivul pentru care esti in lista mea! Kiss

Chere Lexibule, je vous remercie beaucoup et je vous embrasse fortement!!!

Donc... premiul acesta dragut de la ~Lexibule~ merge la
1. ~Lexibule~
2. Niko
3. Nicoleta
4. Loredana
5. Cora
6. Carmen
7. Gratiela
8. Ana Maria
9. Mariana
10. Laura Laurentiu

Eh, stiu ca sunt mai mult de 6, da' ce sa fac daca-s asa de populara :P ( mi-au adormit laudatorii :D)

Apoi, sunt din nou medaliata cu aur de doamna Laura Laurentiu, o gospodina desavarsita ( daca nu ma credeti, ia priviti aici!!! )



iar de la draga de Carmen am primit premiul "Kreativ Blogger"



Doamnelor, va multumesc si va asigur de tot respectul si pretuirea mea!

Ana

11 comentarii:

  1. comme j'ai un faible pour ton blog, je passe le relai:) Merci à toi ma belle!!
    Blogs coup de coeurrrrrs renvoies moi ce commentaire et envoies le à tes 10 blogs coup de coeur ne brise pas la chaine!

    à me renvoyer si je fais partie de tes amis.
    *aucun envoi—-tu auras à travailler sur ta relation avec les autres
    *2 envois—-tu es gentille,mais tu as besoin de t’extérioriser
    *4 envois—-tu as bien choisi tes amies
    *6 envois tu es des plus populaires et c’est probablement la raison pour laquelle tu es dans ma liste:)xxx

    RăspundețiȘtergere
  2. Ana,esti darnica!
    Multumesc de premiu...am sa ti-l intorc de la mine de pe blogg!
    Te pup si iti doresc o zi la superlativ!

    RăspundețiȘtergere
  3. nu stiu daca esti populara, dar stiu ca esti generoasa si foarte atenta la ceilalti.

    RăspundețiȘtergere
  4. Merci, Lexibule! J'ai bien compris,jespere! Bon mardi a toi!

    Ana,multumesc frumos, ma bucur ca-ti place! :*

    Multumesc Loredana!pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc frumos Ana!m-am bucurat mult de el!si te rog sa-l primesti si de la mine,este un mic semn de pretuirea care ti-o port!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Ana! E cel mai frumos dintre toate!

    RăspundețiȘtergere
  7. Am venit sa ridic premiul...multumesc!
    Maine postez ..apoi joi plec in vacanta.
    Iti spun deja acum...sa vi la mine ca sa-l iei inapoi ;-D
    pa!

    RăspundețiȘtergere
  8. Dragelor,ma bucur ca v-a placut si va multumesc si eu! Si,rugamintea lui Lexibule: nu rupeti lantul!!! Pupici ,noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc foarte mult pentru premiu si ca te-ai gindit la mine!
    Vei fi prima pe lista!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Carmen cu drag ! Si eu iti multumesc :*

    RăspundețiȘtergere
  11. M-am intors cu lantul diamantat! :P Multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...