Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

vineri, 4 noiembrie 2016

Bataie de joc la adresa clientilor!!!



Cu cateva luni in urma,m-am lasat pacalita de “papagalul”unei cucoane de la RCS-RDS!

 Nu stiu cum a reusit sa ma convinga caci ,in general, sunt sceptica in privinta “ofertelor”!

De fapt stiu,si ce rau imi pare acum….
 
A fost din cauza ca imi ofereau un telefon touch screen… de care eu nu mai avusesem pana atunci si aveam oricum de gand sa imi achizitionez unul, insa pt orange nicidecum pentru rds 
.
Si a mai contat si faptul ca sora mamei are rds si e sigura in provincie, iar mama o suna zilnic, asa ca mi-am zis ca nu va mai fi legata de telefonul  fix de rds care mai mult nu functioneaza si ca voi putea,avand si un mobil rds, sa imi dau singura la deranjamente fixul

Maaaaaaare greseala am facut!!!!

Desi i-am spus cucoanei ca,daca nu functioneaza macar 2 ani cat este ,chipurile, in garantie reziliez contractul, si ea m-a asigurat ca sunt “telefoane foarte bune”,cu inima nu prea vesela, am acceptat sa achizitionez porcaria de telefon.
 II zic porcarie caci asta este, iar respectul pt client al angajatilor rds este zero!

Inca din primele luni am avut belele cu telefonul !!!

Prima data cand l-am lasat in service a fost pentru ca nu imi mai arata nici un contact din agenda,si deci nu puteam apela pe nimeni.

 A stat 2 saptamani in service, l-am luat acasa si in nici o saptamana a inceput din nou sa faca figuri: indiferent ce numar  apelam din indiferent ce retea, fixa sau mobila,convorbirea mi se intrerupea continuu, astfel incat renuntam sa mai apelez pe cineva….

Cand timpul mi-a pemis l- am dus a doua oara in service, caci pe langa problema cu oprirea telefonului cand ti-e lumea mai draga ,nici nu puteam sa imi descarc vreo fotografie, sau sa incarc din laptop una,caci porcaria de telefon nu vedea nici un soft. 

L-am dus deci din nou in service, 2 saptamani ,  dupa care l-am luat  si avea aceeasi problema cu opritul convorbirii, si in plus,dupa cateva zile , a aparut altceva: nu mai statea incarcat nici 6 ore!!!!

Daca apucam sa dau un telefon ok,daca nu , era mort dupa nici 6 ore de cand il incarcasem, in conditiile in care nu are nimic in el:poze, clipuri, nu folosesc internetul,caci nici nu ma pricep si nici nu am timp…..



Sa nu va mai spun ca atunci cand l-am dus a doua oara la sediu, o angajata cu ifose si tupeu cat carul- din reprezentanta Auchan Dr Taberei  mi-a zis intr-un sictir total ca “asa imi trebuie daca mi-am cumparat cel mai prost telefon”!
Voi mi l-ati dat nu l-am cumparat eu””, i-am raspuns,iar ea mi-a intors spatele strambandu-se la mine!
Va imaginati o nesimtire mai mare??????????

Acum ,cand  scriu am 4-PATRU- ture de service la activ si aceeasi problema agravata…. 
Nu sta nici doua ore incarcat, platesc ca idioata abonamentul degeaba, nimeni nu imi rezolva problema sunt tratata cu un sictir si o nesimtire greu de  explicat in cuvinte, imi cresc  tensiunea, glicemia ,ma doare capul si imi fac o mie de nervi caci nu mai stiu ce sa fac!!!!

Am cerut inlocuirea acestui aparat prost cu unul cu butoane, clasic, chiar daca platesc pt 3g sau 4g habar nu am de care e… si bineinteles ca mi s-a zis ca “daca nu imi da service-ul negatie nu se poate!

Service-ul cred ca ä aluat si ce mai era bun in el- daca mai era ceva bun- oricum aia acolo nu repara ,clar mi-l dau exact asa cum il duc, asta dupa ce il tin 2 saptamani la ei,tiimp in care eu platesc factura!!!!!


Fratilor,in ce tara traim? Cum scapam de batjocura asta? 

De fiecare data gasesc alti oameni nemultumiti in  sediile lor, ar trebui sa ne unim si sa ii dam in judecata sa le cerem si daune materiale si morale,asa ca, daca ati patit si voi ceva similar contactati-ma, eu oricum sunt hotarata sa apelez la toate forurile competente pentru a mi se face dreptate, probabil voi incepe cu OPC-ul cu televiziunile si apoi mai vad...

Concluzia mea: Va implor NU VA LASATI PACALITI DE RCS-RDS!!!
Nu numai ca nu trebuie sa va abonati la ei,dar refuzati-I cu cata forta puteti,caci nu faceti decat sa va imbolnaviti de  nervi ; au si aparate proaste si tupeu si lipsa de respect fata de clienti!!!!
Intre timp am sa ma si rog sa dea faliment cat mai repede posibil acest RDS, Digi sau cum s-o mai numi!
Ana

7 comentarii:

  1. Draga Ana nu merita sa te enervezi atat pentru un telefon. Din cate stiu nu mai esti obligata sa stai cu abonament si nici sa l platesti in avans/sa platesti taxa de reziliere. Din pacate exista cateva marci de telefoane:iphone, samsung, htc, huawei, sony si cam atat. Cele facute sub marca proprie...sunt im general de foarte proasta calitate. Eu aveam cand stateam la bloc o problema cu intretinerea, daca nu plateam pana pe 15 imi puneau penalit de 20lei. La inceput m am enervat, apoi am zis ca daca am cu ce plati ce rost are sa mi crape vreun vas in creier pt 20 lei. Du te la prot consumatorilor, fa o plangere, cere rezilierea ab, da le tel inapoi, apoi ia ti un tel calumea (nu vreo marca proprie a niciunei companii) si nu te stresa:)

    RăspundețiȘtergere
  2. offffffffffff,Ancuta draga, in ce tara traim!!!!! multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  3. E foarte important sa nu taci si sa suferi degeaba. Altfel nu se va schimba nimic in tara asa...
    Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Ana, si eu spun la fel, ca nu merita sa te tulburi, sa-ti faci atata inima rea pentru un telefon. Si eu sunt de acelasi principiu ca Anca: prefer sa las de la mine sau sa pierd o suma de bani, sau sa nu ma zbat sa am dreptate 100% daca asta imi aduce mie multa liniste si pot iesi rapid dintr-o situatie.
    Imi pastrez energia pentru lucrurile foarte importante pentur mine.
    De exemplu, acum cativa ani buni, am pierdut in jur de 1000 de lei pentru c-am avut incredere intr-un angajat BCR care ne era cumva si prieten la acel moment si-am facut un cont de economii pentru a-l ajuta pe el sa-si faca norma la serviciu, semnand contractul pe incredere, fara sa-l citim in intregime si nestiind, astfel, ca nu puteam scoate bani din acel cont o anumita perioada de timp. Cand am avut mare nevoie de bani am aflat ca nu-i putem scoate timp de 5 ani :O sau ii putem scoate imediat, dar pierdem 1000 de lei (care reprezenta o cincime din totalul de bani stransi). Am scos toti banii din cont, am inchis contul chiar atunci, definitiv, si am invatat ca trebuie sa citesc contractele si sa nu am incredere in angajatii bancii (daca chiar am nevoie de o banca, apelez doar la cineva foarte apropiat din familie care stiu sigur ca nu ma pacaleste). La inchiderea contului au sarit cu alte oferte care sa ma ajute sa nu pierd banii (ceva cu un credit :)), sa fac un credit), dar nu, am invatat o lectie scumpa, de 1000 de lei :), si n-am mai acceptat nimic, am vrut sa scap de banca. Si-am scapat, si-am dat la o parte si nu m-am mai gandit.

    Reziliaza contractul, uite, chiar tu spuneai la inceput asta:
    "Desi i-am spus cucoanei ca,daca nu functioneaza macar 2 ani cat este ,chipurile, in garantie reziliez contractul"
    De la RDS am avut initial abonament cu internet si telefon. Internetul mergea perfect, nu aveam nicio nemultumire. Dar telefonul fix mergea rau, la fel si cel mobil. Si am renuntat la telefoane, am reziliat contractul si am facut unul nou, doar pentru Internet, dubland si viteza conexiunii la Internet.
    Si LG-urile sunt bune - noi avem de 3 ani doua telefoane si n-am avut nicio problema cu ele (al meu inca rezista aproape 7 zile daca nu vorbesc foarte mult si daca in saptamana respectiva nu stau pe Internet cu el). Cand o sa alegi un alt telefon, dupa ce o sa te hotarasti la cateva modele de incredere, sa te uiti in specificatiile lui si sa vezi sa aiba si SAR-ul cat mai mic, preferabil sub 0,5 W/kg, ca sa nu te iradieze prea tare cand vorbesti.

    RăspundețiȘtergere
  5. asa este,Anca draga,te imbratisez si eu,multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. multumesc mult,Maria draga,incerc sa reziliez....dar sunt deranjata rau ca sunt luata drept proasta,cred!
    Imi pare rau ca ai trecut prin asa ceva,mai ales dein partea cuiva considerat prieten...
    imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi pare rau ca ai patit asa ceva! Sper sa se rezolve cu bine toata nebunia asta si sa fii multumita!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...