Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 4 septembrie 2016

{ Amintiri dragi }

Nu atiu cand,caci prea repede au trecut,dar azi s-au implinit 8 ani de cand am fost in cel mai drag si sfant Pelerinaj!!!!!

Tare as mai merge,insa,de data aceasta numai cu mama !
Imi doresc enorm,dar nu stiu daca se va mai putea....



Nu am tort si nici nu pot serba altfel\. dar am o recomandare de blog,pe care l-am descoperit astazi:

http://dulciurilenuingrasa.ro/

Sa va mearga bine!

Ana

4 comentarii:

  1. Strange bani, aucm ofertele sunt muuult mai bune ca acum 8 ani. Eu am prins in 2013 o oferta de Florii, a fost f fain:). Daca iti doresti sa-ti duci mamica, fa-o;). Eu as mai merge, dar sa pot intelege am nevoie de tihna, mi-ar trebui cel putin 20 zile:)

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc mult,scumpa mea, e doar alint! i

    RăspundețiȘtergere
  3. incerc sa strang bani dar e f greu,mereu e ceva ce depaseste bugetul,poate reusesc anul asta!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...