Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 10 septembrie 2016

{ 5 lucruri care imi plac sambata }


 Invit pe oricine isi doreste sa participe la " 5 Things I love Saturday " si astept likurile catre postarile voastre de sambata la comentarii!

1- imi place....
 2- cred ca nu se croseteaza greu
3- Anca, iti place?
4- as croseta prima poseta,daca m-as pricepe :))
 5- nu in ultimul rand imi place ca am ajuns la Radu-Voda, la Sfintii mei dragi



Saptamana cu multa dragoste!

 Ana

2 comentarii:

  1. :)) nu mi place:)), cat despre posete poti incepe cu un model mai simplu, cum e cea maro, sigur sunt explicatii pe youtube, iti tb insa fir de bbc panglica si croseta mai mica decat e recomandat pentru consistenta:). Daca nu te apuci, n ai cum sti ca nu te pricepi:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...