Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 28 iunie 2015

{ 5 lucruri care imi plac sambata }

Invit pe oricine isi doreste sa participe la " 5 Things I love Saturday " si astept likurile catre postarile voastre de sambata la comentarii!

 Iata "iubirile" mele de (sambata )saptamana care tocmai a trecut:

-inghetata La Strada- pe care am luat-o din Carrefour la reducere - 15 lei in loc de 24, si pentru ca nu m-am hotarat de care vreau, le-am cumparat pe ambele :D

delicioasa, pacat ca nu e mereu la reducere :)))

 - o revista care contine si pagini de colorat - de fapt vreau si cartea insa astept salariul- sa vad daca o mai gasesc pana atunci...




- o super -salata cu naut si de toate, foarte hranitoare!




- un sal...

- rosiile cu gust de anul acesta- stiu ca se spune ca cele tuguiate sunt tratate dar care sunt naturale ,oare? macar acestea au gustul celor din copilaria mea, aproape ca nu mai ai nevoie de nimic pe langa ele asa de gustoase sunt!

Saptamana cu multa dragoste!

Ana

4 comentarii:

  1. N-am nici rosii, nici castraveti ca tare as manca salata asta, am conserve de fasole:). Maine-mi cumpar legume si mi fac:*

    RăspundețiȘtergere
  2. draga mea,e cu naut conserva sun food,rosii,castraveti,ardei gras, ceapa rosie si alba, patrunjel,sare, zeama de lamaie si chimion!
    Sa ai pofta!

    RăspundețiȘtergere
  3. :)stiu ca e cu naut:), dar eu il voi inlocui cu fasole ca n am naut si nu calc pana pe 18 iul in niciun supermarket:)

    RăspundețiȘtergere
  4. aha, i -auzi ,ce obiectiv bundaca reusesti,te felicit! eu mereu ma agat de cate ceva si dau o fugapana in carrefour sau kaufland,acum,de ex imi trebuie otet de mere si spirt....

    pai mi-am dat seama ca inlocui nautul,dar am zis sa pun aici reteta ca e prea simpla sa fac un articol separat, si ideea e ca prima data am facut-o fara chimion,ca am uitat sa pun si ne-a cam facut rau,desi tot delicioasa a fost! :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...