Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

luni, 16 martie 2015

{ Friday Flowers }.., de luni "pe la pranz"



o draguta de la 8 martie :)

In fiecare zi de vineri, bloggerii posteaza pe blogul lor o fotografie proprie cu buchete sau doar o singura floare. Cu siguranta "este voie" sa scrii si ceva pe langa aceasta fotografie, insa nu obligatoriu.

ASPTL

Daca doriti sa participati (oricine are un blog poate participa), copiati in postarea "Friday Flowers" de pe blogul vostru codul HTML



al banner-ului apoi lasati numele vostru si un link catre postarea voastra la comentarii.

Un sfarsit de saptamana agreabil !

Ana

6 comentarii:

  1. Superba floarea,am admirat indelung si farfurioara dantelata.

    RăspundețiȘtergere
  2. multam fain,draga Carmen! Farfuria e de la ikea :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am sanse sa ajung pe acolo,iar daca comand online imi ia 50 ron doar ca imi cauta produsele si 1 ron pe fiecare kg,sincer mi se pare cam mult.Am studiat catalogul si sunt cateva produse tare faine pe acolo,raman se pare doar cu privitul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu n-am reusit sa postez saptamana trecuta... am ratat milimetric, dar am ratat...
    ne vedem vineri, "cum se zice!" :))
    superba poza, floarea si recipientul. cu bun gust!
    cu drag MARE, Ioana

    RăspundețiȘtergere
  5. Carmen,nici eu nu am mai fost cam din toamna; ai dreptate,nu renteaza sa comanzi online.

    RăspundețiȘtergere
  6. draga Ioana,nu e nimic,nici eu nu am postat vineri,abia luni am putut, te astept cu mare drag,ador postarile tale ff

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...