Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

luni, 16 martie 2015

{ 5 lucruri care imi plac sambata }


 Invit pe oricine isi doreste sa participe la " 5 Things I love Saturday " si asptept likurile catre postarile voastre de sambata la comentarii!

 Iata "iubirile" mele de sambata aceasta:


cana primita de 8 martie ( doar ca mult mai mult imi place cana Ancai

are ceai lipton negru in ea- un pic mai tare caci incerc sa ma las de cafea :)

 checul dietetic al mamei



dropsurile japoneze pt dureri in gat pe care mi le-a adus o colega si prietena, la scoala, din prima am putut sa vorbesc la lectie. apoi :)))

salul Ancai il ador :) de cand zic ca incep si eu sa fac unul, pricep modelul doar pana la randul 4 si apoi...pauza desi mi s-a explicat si video , in fine o fi de vina si starea mea de oboseala cronica ...


daca reusesc sa fac salul, ma apuc de acestea :)


poftim, acelasi sal :D

Cred ca-s mai mult de 5 ...


Saptamana cu multa dragoste!

 Ana

6 comentarii:

  1. Cana e foarte vesela,o sa-mi iau si eu cateva cani cu flori ca sa inveseleasca bucataria.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cana ta e primavaratica tare:), am si eu una asemanatoare de la Sibiu, dar am baut ceai negru si a ramas patat portelanul... Salul meu pe lista? Asta daaaaaa:) surpriza:). Saptamana de vis!

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc,scumpa! asa sa faci,si eu mai vreau cateva, imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  4. hmm,deci asa o sa se intample si cu a mea cred,ca tot ceai negru beau si eu in ea :)
    PAi cum sa nu fiie scumpa salul tau pe lista daca e adorabil!!!!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...