Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 2 ianuarie 2011

Prima DUMINICA a Anului !

Sa avem un An de nota 11!
Ati observat ca aceasta este urarea inceputului de an,asa-i?

E frumoasa trecerea aceasta intre ani, si e bine cand ii ai alaturi pe cei dragi!
Noi am avut o masa compusa din mancaruri usoare, mai mult aperitive, diversificata si arhi-suficienta, zic eu.

Spre disperarea mamei,intai mi-am intins spre pozare platourile cu mai toate pregatirile si mostre de farfurii :)) asa cum le-am decorat.

Era cat pe-aci' sa ma prinda anul nou in halat,caci dupa ce mi-am facut damblaua cu pozatul, mi-a ramas timp doar pentru intinsul unei masti pe fata si un dus super placut, care mi-a  luat din oboseala in asa fel incat imi venea sa ma bag direct in pat la somnic :D


Strauss - Persian March

Asculta mai multe audio diverse



Frumoasele polci vieneze (1)

Asculta mai multe audio diverse

Ca sa nu va plictisiti privind mormanul de poze, v-am daruit spre auditie Strauss! Sper ca va place!

revelion

revelion

revelion

revelion

revelion

revelion

revelion

revelion

revelion

revelion

Eu sunt paralela cu bautura, nici paharul de sampanie nu mi l-am terminat,dar am avut,pe langa sampanie si un vin tare bun, Soave; evident, au fost mai multe bauturi ( chiar si sucuri acidulate :D) dar am pozat, ca o snoaba ce sunt numai ce-am vrut eu! :)) )
Apoi,asa cum am facut listuta dintr-un post anterior, am avut: rosii cherry cu mozzarela, felii de castravete cu crema de branza facuta de mine si cu felii de somon afumat sau ardei gras rosu, icre, salata de boeuf,rulada din piept de curcan cu ficatei de pasare, ceapa si verdeata si platou cu mortadella, chiftelute si carnaciori de casa.
De fripturi ne-am saturat de Craciun,asa ca am pregatit pentru noaptea dintre ani, somon in unt si snitele din piept de pui si muschi de porc cu doua garnituri: cartofi prajiti si piure de mazare,care nu am habar  cum de mi-a scapat la pozat :))

Ca desert:  placinta cu foi Yufka cu branza dulce si stafide si strudel cu mere, inghetata de caramel, tort decorat cu bomboane Toffiffe, capsuni si felii mari de mango, si fructe,cat mai multe si diversificate: mandarine, banane, struguri,capsuni, rodii, mango,ananas, mere si grapefruit.

Desi m-am straduit sa fie un menu usor, mi s-au parut totusi cam multe Si pentru ca aperitivele trebuiau sa fie cat mai proaspat aranjate,si le-am preagatit cu putin timp inainte de venirea musafirilor, am fost asa de obosita incat pe la 2 imi trebuiau scobitori sa imi tina ochii deschisi , ca la Pluto, cel din desenele animate ale copilariei mele :))
Drept pentru care pe la 4 si jumatate eu eram la somnic, deh,poate ca si varsta si-o spune cuvantul :))
Ieri am cam dormit in reprize, de aceea nu am putut sa postez acest articol  in prima zi a Anului :)

A fost belsug si veselie, ceea ce sper sa avem tot anul!

La fel va doresc si voua, si multumesc cu mult drag, tuturor celor care au trecut pe aici si mi-au lasat urari frumoase!

a2011


Ana

9 comentarii:

  1. Ce masa imbelsugata!
    Sa va fie de bine!
    La multi ani! Un An Nou fericit cu multa sanatate si belsug in toate!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani , Anuska!Sa fie de nota 11 , anul asta!
    May ce masa frumoasa si imbelsugata ati avut...si ce de bunataturi acolo!Cred ca ai "cheltuit" ceva timp sa faci toate minunile alea culinare , ca sa nu mai vorbesc de ornarea lor!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, Doamne! Multumesc asemenea draga Liana! :X

    RăspundețiȘtergere
  4. @adorcrysti : La multi ani cu sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  5. Asemnea,draga Niko! O sa trec blogul nou in lista :)

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani cu multa sanatate,draga Ana! Asa este, cum zici tu, dar ce sa facem? :) Pupici :XXX

    RăspundețiȘtergere
  7. La Multi Ani, multa sanatate si multe bucurii, draga Ana! Scuze pentru intarziere, dar de abia acum incep sa-mi reintru in ritm :).

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani,draga mea draga! Nu iti face nici o problema,sunt oricand binevenite urarile tale frumoase! Sa ai un an nou fericit,cu sanatate si multe impliniri! :XXX

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...