Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 5 decembrie 2010

Pentru maine...


La multi ani unchiului meu, Nicolae, sa ne traiesti si sa iti dea Domnul si Sfantul Nicolae sanatate si ocrotire!
La multi ani unor prietene virtuale foarte dragi, Niko si Nicoleta, cu sanatate si bucurie sfanta!

Serbam cu fructe deshidratate ( desi mie mi-au parut mai degraba confiate la cat de dulci au fost cumparate sambata trecuta de la targul de cadouri care a avut loc la Teatrul de Opereta. Nu stiu daca mai tineti minte ce vreme a fost... ploaie groaznic de rece, vant, ce mai,sa nu dai nici cainele afara din casa, dar pe astfel de vreme ma apuca iesitul la plimbare;  de fapt imi place atat de mult sa ma plimb incat nu mai conteaza vremea, daca am chef sa ma plimb :D

fructe  deshidratate


Si un colind drag pentru cei trei sarbatoriti de mai sus,  pentru toti vizitatorii mei care poarta numele Sfantului cu blog sau fara !

Colindul Sfantului Nicolae

Vezi mai multe video din evenimente


Praznic luminat!

Ana

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...