Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

joi, 30 decembrie 2010

Ieri si azi...

Ca si voi, am trebaluit!
Mai intai am facut planul de bataie ( intr-o mare viteza, cu un scris de' il inteleg numa' eu,aproape :D :

planul de bataie


Dupa care am fost sa cumpar ingredientele:

ingredienta masa de Revelion


de toate


ingredienta masa de Revelion

credit foto: Jurnalul Anei
Dupa care... pregatiri...

Ah, am uitat sa va zic:dimineata m-am trezit in vers de plugusor :)

Plugusor 2010-2011


Plugusor 2010-2011


Plugusor 2010-2011

credit foto: Jurnalul Anei
Maaaanaaaaaaaaati,mai!!
Inca nu am terminat, maine alt tur de forta!
Cred ca as vrea sa fiu servita, si sa nu mai pregatesc eu nimic!
Poate la anul :))

Ana

6 comentarii:

  1. Ai un scris tare frumos, usor lizibil.Imi place! As vrea sa pot scrie si eu asa frumos ca tine ;))
    Spor la treburi ! :x

    RăspundețiȘtergere
  2. pai daca nu ma lauda si pe mine prietenii,atunci cine? :)) esti o scumpa, acolo chiar am scris urat fata de cum scriu,dar sunt nevoita sa scriu lizibil,caci altfel nu inteleg iepurasii de pe tabla! Sunt convinsa ca si tu ai un scris frumos, iar daca e mai putin lizibil, e un scris cu personalitate! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani, Ana! Esti o femeie minunata! Un 2011 cu mii de impliniti sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  4. Asemenea draga Cora! Multumesc de aprecieri! Petrecere frumoasa si un An bun cu sanatate si bucurii!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...