Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 14 noiembrie 2010

Prima mea reteta in stil asiatic

Am pregatit-o astazi, asa cum va spuneam aici .
Reteta o am de la o colega de serviciu, si pot sa va spun ca este un deliciu!
Pui cu legume gatite in wok cu garnitura de orez prajit! Miam,miam! Stiu,incepe postul dar dupa... o sa imi dati dreptate ca e delicioasa!
Am pozat-o pana mi-a spus mama iar ca eu mananc pozele daca nu ma astampar :))

1

Ingrediente:
- un piept de pui mai mare, dezosat si fara piele;
- un ardei rosu, unul verde;
- o ceapa mai mare de apa;
- sos de soia ( light- de la Mega Image)
- sos Uncle Ben's chinezesc ;
- o cescuta de vin rosu ( optional);
- orez, apa;
- sare, ulei.



5

Cum se pregateste:



Se spala bine si se taie pieptul de pui in cubulete ( eu intai am fiert si spumat carnea, asa procedez la orice mancare, daca nu e pregatita carnea la gratar).
Se caleste in ulei intr-un wok, se taie ceapa solzisori, iar ardeii fasii subtiri si se adauga puiului in wok.
Se pun apoi sosul de soia si sosul Uncle Ben's, un pic de apa si sare si se lasa sa se gateasca bine.
Separat se fierbe orezul in apa cu sare, iar cand acesta este fiert se pune intr-o tigaie cu putin ulei si se prajeste ( a nu se intelege ca se carbonizeaza :D )

Se pune in boluri si se serveste cu betisoarele :))

4


2

6

3


Cine poate... cine- nu, serveste clasic...in farfurie :P

1f


Pofta buna!
Ana

5 comentarii:

  1. Foarte bine arata mancarica ta! Eu as fi renuntat la sosul din comert, dar asta e chestiune de gusturi :)
    Pentru un orez perfect, iti recomand urmatorul truc: pastreaza proportiile de apa si orez de 3:1.
    Apa se da in fiert, fara alte adaosuri, apoi se adauga orezul. Se amesteca o singura data, apoi se lasa la fiert, la foc mic pana absoarbe toata apa, fara a mai amesteca in el deloc. Vei vedea ca orezul se alege bob cu bob :) recomand orezul cu bobul lung pentru asta.
    Dupa ce s-a racit bine, afanam orezul cu o furculita si abia apoi il prajim.
    Sa incerci si asa :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ana arata tare bine!
    Iti doresc post cu folos!

    RăspundețiȘtergere
  3. si mie imi plac tare mult chinezariile astea :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga mea, ai ceva retete de genul acesta pe blog? ca dau iama :))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...