Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 14 noiembrie 2010

La targul bio

De la Academia militara. Am fost astazi,dupa biserica.
De fapt  voiam neaparat un borcan cu dulceata de gutui fara zahar de la Topoloveni,pentru ca am ratat lansarea de la MT, iar in magazine nu am gasit ,inca..Am cumparat!

Jurnalul Anei

Cam scumpa... 15 lei/ borcan.

De toate gasesti in targurile acestea... de la nelipsitii mici la fripturi si sarmale - bleah, nu mananc decat facute de mama, nu as putea manca asa in strada pregatite de oricine :D... la legumele cele mai frumoase, si flori superbe, paine- azima de dieta, 10 lei/ punga, miere de toate felurile si tot felul de produse apicole, nuci,migdale, bla,bla... numai macese nu am gasit.
Noi am pus deja gogosari in otet, dar am vazut la targ niste bunaciuni de gogosari doar cu 3 lei/ kg.

Priviti ce legume superbe se lasau scaldate intr-un soare.... aproape de iunie... ceva de speriat cu caldurile acestea!!! La serviciu,toata lumea se teme de...cutremur ( apara-ne, Doamne! )













I-am adus mamei niste dulciuri....scumpe rau de tot- cateva caramele, ciocolata de casa si rulada cu cocos, 24 lei :D
Si am cumparat  spanac pe care il voi pregati in aceasta prima saptamana de post, un spanac atat de frumos si de proaspat, cu 5 lei/ kg.


De la biserica am primit o iconita , un breloc si calendarul pentru 2011 :)
O seara buna!

Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...