Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

vineri, 5 noiembrie 2010

Friday Flowers

Pentru cei/cele care imi dau votul lor pentru concurs:

Intrucat  cea mai votata dintre toate retetele pe care le-am inscris in concurs este Friptura casei,va rog frumos sa o votati doar pe aceasta, in acest fel am mai multe sanse :)

Cu un click pe imaginea de mai jos,ajungeti la reteta mea!



Votarea a inceput ieri, 4.11.2010 si se termina pe data de 18.11.2010

In fiecare zi se poate inregistra un singur vot pentru un IP.

Puteti vota chiar daca nu sunteti inregistrati pe site-ul bucataras.ro

Va multumesc din suflet tuturor!!

Si acum Floarea de vineri: Toamna in drum spre serviciu...



ASPTL


In fiecare zi de vineri, bloggerii posteaza pe blogul lor o fotografie proprie cu buchete sau doar o singura floare. Cu siguranta "este voie" sa scrii si ceva pe langa aceasta fotografie, insa nu obligatoriu.

JA


ja





si pentru ca sunt iubita, am primit flori :D



ja


Daca doriti sa participati (oricine are un blog poate participa), copiati in postarea "Friday Flowers" de pe blogul vostru codul HTML



al banner-ului apoi lasati numele vostru si un link catre postarea voastra la comentarii.

Ana

4 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...