Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Friday Flowers... de sambata :D

Initial nici nu mi-am dat seama ca e vineri,apoi am avut atata treaba incat am lasat pe astazi postarea, iar azi abia acum mi-am gasit timp :D
Deh,mai bine mai tarziu decat niciodata :))

Florile toamnei...



ASPTL


In fiecare zi de vineri, bloggerii posteaza pe blogul lor o fotografie proprie cu buchete sau doar o singura floare. Cu siguranta "este voie" sa scrii si ceva pe langa aceasta fotografie, insa nu obligatoriu.

s


A


florile toamnei


Daca doriti sa participati (oricine are un blog poate participa), copiati in postarea "Friday Flowers" de pe blogul vostru codul HTML



al banner-ului apoi lasati numele vostru si un link catre postarea voastra la comentarii.

Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...