Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Breakfast * brunch

Ce faci intr-o sambata dimineata,cand te trezesti nu chiar dimineata? :D

Mai lenevesti un pic, meriti din plin dupa ce inchei a patra saptamana de viroza ( dar nuu, nu mor, sunt mult mai bine, doar ca nu perfect restabilita.)

Si dupa lenevire, si pentru ca e sambata, iar sambata cam e zi de pizza in familie, incerci o reteta noua, adaptata dupa una pe care ai vizionat-o pe Euforia Cuisine...si micul dejun se transforma in mic dejun-pranz, so... breakfast* brunch :D


Pizza cu prosciutto si ciuperci cu usturoi  si grisine cu prosciutto, branza, struguri si .......da, ati ghicit: rodie :))



Pizza:
Pentru blat am folosit aluatul de pizza de la Bella ( de cand l-am descoperit,am scapat de grija aluatului,este minunat,trebuie sa il incercati- daca nu ati facut-o deja).


Peste care am pus sos de rosii ( desi as fi vrut sa pun ca in reteta originala pesto, dar nu am avut.
Am curatat si calit cateva ciuperci proaspete, in putin ulei, si am adaugat peste ele cativa catei de usturoi presati ( am fost tare sceptica,caci pana acum nu am mai mancat pizza cu usturoi , dar a fost f.f buna).
Dupa ce s-au calit un pic acolo, am oprit focul si le-am lasat sa se raceasca complet.
Peste sosul de rosii am pus feliile de prosciutto intregi,si apoi am adaugat ciupercile gatite cu usturoi si racite complet. Pe deasupra am ras un pic de branza.
In 15 minute a fost gata, si delicioasa!





Despre cealalta parte a brunch-ului,nu am ce sa va povestesc eu, va spun pozele totul :)







delicios, frugal... snob, ar zice cineva :))

Mie mi-au placut!







Cat despre evening,v-am povestit aici :)

Duminica placuta!

Ana

5 comentarii:

  1. pofta buna. nu e rea ideea ta cu aluatul cumparat. nici nu stiam ca exista, credeam ca sunt numai gata facute sa le pui in cuptor. dar e interesant ca au doar aluatul, asa o poti face dupa placul propriilor papile gustative.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Victoria!

    Da,Loredana, asa e poti sa- ti pui propriul topping :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce delicatesuri pentru toate gusturile!Ana sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...