Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

vineri, 12 noiembrie 2010

Bogatia toamnei

bogatia toamnei


Legumele toamnei la cuptor

legume de toamna la cuptor


Ingrediente:

  • 1 pastarnac;
  • 2 morcovi;
  • 3 cartofi dulci ( e prima data cand mananc cartof dulce :D )
  • 3 cartofi ( normali :D)
  • o jumatate de telina;
  • o bucata de dovleac;
  • cativa catei de usturoi intregi,nu zdrobiti;
  • apa cat aproape sa acopere legumele
  • sare, ulei, piper.

legume de toamna la cuptor

legume de toamna la cuptor

MDP



Se spala si se curata legumele, se taie mai grosier, se pun in tava cu apa,ulei,sare si piper si se dau la cuptorul incins pret de 45 de minute spre o ora.

legume de toamna la cuptor

legume de toamna la cuptor

legume de toamna la cuptor

Se servesc cu sos de iaurt sau cu pasta de masline verzi. Eu le-am pregatit ieri, dar in zi de post se servesc fara sosul de iaurt, oricum pasta de masline este delicioasa. Retetele le am de la o colega de serviciu, care nu are blog :D Tot de la ea am si o reteta chinezeasca, cred ca o voi pregati pentru duminica...
 ( multumesc, A)

legume de toamna la cuptor

Deliciosi!

Pofta buna!

Ana

6 comentarii:

  1. Uau , ce bine arata! Apetisant!
    Mi s-a facut pofta.Cred ca dovleacul ala ii da un gust special!

    RăspundețiȘtergere
  2. Excelent arata!

    Numai bune de gatit in saptamanile urmatoare.

    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. nu stiu cum o fi pasta de masline,nu ma prea omor dupa ele.Dar cu legumele alea m-ai dat gata

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, DarryAna asa este e o reteta buna pt post! O saptamana linistita sa ai! Imbratisare:*

    RăspundețiȘtergere
  5. draga Vitoria sa imi spui daca ti au placut! Astept verdictul :( pupici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...