Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 17 octombrie 2010

Pentru iarna

Pentru ca o punguta de ardei iute uscat este foarte scumpa ( pentru vremurile pe care le traim) mi-am uscat singura, si acum am doua borcane care sper sa ajunga pana ne redresam cu banii ( salariul acesta este primul dupa vacanta, profii' iau bani in iunie si apoi in octombrie,  asa ca va imaginati cat de bine o ducem)


Am cumparat doua kg de ardei iute pe care i-am cusut pe o ata si i-am agatat la uscat in balcon.( care desi e inchis nu a impiedicat procesul de uscare)

 Dupa ce s-a uscat l-am pus in borcane si gata condimentul - aproape nelipsit din casa!



Sunt gata si zacusca, si castravetii , si gogosarii cu conopida in otet...



chiar si ardeii iuti in otet ...

muraturi


Ana

Un comentariu:

  1. wow ce de bunatati.Eu am facut doar gem si am bagat legume la congelator.Zacusca si zarzavat pentru iarna inca mai am destule de anul trecut asa ca a fost bine ca oricum pe criza asta nu cred ca puteam sa fac.In gradina nu s-au mai facut legumele ca anul trecut

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...