Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 17 octombrie 2010

Meniu de Duminica!

Supa de pui cu galusti, pulpe de pui la cuptor in noua tava de la Ikea, pregatite pe un pat de ceapa taiata solzisori, alt pat de usturoi feliat, boabe de piper, foaie de dafin,sare, un pic de ulei si apa cat aproape sa acopere carnea.
Tava imbracata in folie de aluminiu si trantita in cuptor pentru 45 de minute ( aici depinde de cuptorul fiecaruia)

friptura

(cele jupuite de piele sunt pentru cei la regim :D )

-sosul rezultat se arunca pentru ca e cam amar-

Garnitura: amestec de legume mexican fiert caruia i-am adaugat o lingurita de unt  si una de parmezan razuit.si, bineinteles, sare.


Desertul ? Un deliciu: salata mea de fructe favorite ( careia, de fapt ii adaug si rodie,dar la cat imi e de rau ,am uitat sa cumpar... data viitoare sigur va fi si cu rodie! ).

salata de toamna




salata de fructe


Ana

2 comentarii:

  1. ce bine arata!!!!...si e plina de culori!!! si vitamine

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc! Da, kiwi are cea mai mare concentratie de vitamina C! Am uitat sa o decorez cu frunza de menta proaspata, am pe pervaz, tot de raceala asta care m-a zapacit de cap! :((

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...