Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

miercuri, 23 iunie 2010

Tocana de vara

Intre necazuri se mai si mananca, vrei-nu-vrei ...

Trist, cum-ne-cum, cu durere si inca foarte multe griji, [surprinzator] dar viata merge inainte... [chiar daca nasa mea este acum la Reanimare si are 4 zile de cand nu mai poate nici sa manance si  nici sa bea apa...]

Pentru astazi o mancare usoara si foarte rapida: tocana de vara

Tanara doamna care mi-a fost sursa de inspiratie a numit-o tocana rece cu iz de mediterana, eu i-am schimbat denumirea un pic pentru ca am facut foooooarte mici modificari si pentru a nu o supara pe Easy Peasy

Ingrediente:
  • o vanata;
  • un dovlecel;
  • 2 ardei rosii ( eu am avut doar verzi);
  • 4 rosii;
  • suc de rosii;
  • o ceapa;
  • putin cimbru, sare ,ulei de masline, apa, patrunjel si piper;
  • masline (Kalamata am avut eu, nu verzi);
  • capere.

tocana rece

MDP

Taiem legumele cubulete, ceapa o dam pe razatoare, punem totul in tigaie cu putin ulei de masline si apa ( eu nu pot sa calesc ).
Adaugam o legatura de patrunjel tocat si o cana cu suc de rosii ( eu menta nu am pus caci nu ne place deloc ) Apoi punem maslinele si caperele, sare si piper si lasam sa fiarba si sa scada sosul.
Se poate servi cu paine, noi din cauza de dieta am fiert cative taietei din porumb.

tocanna


tocana de vara




tocana


Azi am primit, prima data in viata, nuferi... sunt dragalasi, nu m-am indurat sa le tai cozile de tot, desi initial imi si pregatisem un bol din cristal.

cu nuferi


Un singur aspect este foarte bun acum: vremea... a plouat toata ziua, este racoare, am scapat macar de corvoada aerului conditionat.

O seara asa cum va doriti, si inca odata multumesc tuturor celor care au fost si sunt alaturi de mine!
Calde imbratisari.

Ana

2 comentarii:

  1. Ana, sa te intareasca Hristos in momentele acestea dificile!

    Privirea mea s-a oprit la nuferi...Arata tare bine! :)

    TE IMBRATISEZ !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...