Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 12 septembrie 2009

Ziua Crucii - Targul Iconarilor - 12 septembrie 2009

Asa cum am spus, am fost la targ. Imi doream foarte mult sa merg, si, desi ziua mi se anunta tare aglomerata, am inceput cu ce-mi placea mai mult de pe lista cu " pentru sambata asta".

Trebuie sa spun ca eram in plina curatenie de toamna, si am lasat-o pe mami balta cu toate si am plecat, iar la intoarcere am gasit casa curata ca un pahar!
( Sarut mana, mama! )

Hmmm, dar ce minunatii am vazut, si ce m-am suparat pe saracia asta in care ne tot zbatem,caci asa mi-as fi luat eu iar un perete de Icoane!!! Mi-au placut toate dar "Dulcea Sarutare" m-a "atins" cel mai mult...of, of, salariu de profesor...

Dulcea Sarutare

Mi-am luat o lingurita de lemn pictata, caci asa fara nici o amintire nu ma puteam indura sa plec.

DSC07320

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Lume...nici multa, nici putina, iconari si mesteri amabili si deosebiti, lucrari de exceptie, o incantare pentru ochi si suflet!

DSC07304



DSC07302

DSC07305

DSC07298

DSC07299

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

DSC07347



Am mai pus cateva fotografii si aici

si voi mai posta,insa acum este foarte tarziu!

Noapte buna!
Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...