Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 30 august 2009

Premii

Am primit din nou premii : "Blog de aur" de la Adelina si blogul lantul "Inimi si diamante" de la Zenna precum si de la majoritatea doamnelor pe care le-am premiat eu ! ( mai sunt 2 doamne care inca nu au ridicat premiul de la mine, probabil urmeaza, adica asa imi place sa cred ca nu vor rupe lantul!!!)

Si un premiu dragalas de la Ana Maria, careia ii multumesc si pe care il daruiesc Adelinei precum si urmatoarelor mamici din blogosfera pentru copiii lor : Laura , Loredana , April si Gratiela
Acesta este premiul :



Multumesc frumos, dragele mele!

Ana

Later edit

Cu mii de scuze ,nu stiu cum de am uitat- o pe Cea Mai Frumoasa Papadie, ii daruiesc cu mult drag acest premiu!
Iarta-ma,draga mea!

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...