Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

luni, 31 august 2009

1 septembrie - Noul an bisericesc si scolar!



Buna dimineata! Si la multi ani , cu ocazia noului an bisericesc!
Succes in noul an scolar,tuturor dascalitelor si dascalilor care azi merg la scoala! Sanatate si impliniri profesionale!
Hmm, si vad ca eu incep bine,noul an...cu un premiu de la draga de Mariana
( harnicuta!)
Multumesc frumos, Mariana draga!
Sunt inca prea adormita ca sa ma pot gandi cui daruiesc premiul mai departe, fac un later edit cand revin de la servici! Ca mi-s importanta rau acum! :))

Aaaaaaaa, da, macar sa arat premiul!


Va merge cu siguranta la Mariana pentru ca da, si eu te consider o prietena,draga mea, si inca una de nadejde,si te admir pentru energia ta,si ,in general pentru tot ceea ce faci!
Mai vad eu cui il trimit mai departe,mai tarziu!
O zi frumoasa! ( deja se cam vede,ea frumoasa, caci nu mai ploua,
a iesit soarele!!! )
Ana







LATER EDIT

Daruiesc premiul lui Carmen , Niko si lui Tunde









9 comentarii:

  1. Frumoase premii!
    Si un an scolar cu realizari multe!!!

    PS.De multe ori am incercat sa las comentarii la Mariana si nu mi se permite...:((((

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea prietena,
    sa ai un an bun! Sa te implinesti in cele trei planuri: profesional, personal si duhovnicesc!
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos,Ana! da nici eunu pot sa ii las comentarii,nu stiu de ce. Ii las mesaj la cbox .Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Amin! Niko, iti multumesc pentru aceasta urare foarte frumoasa! La multi ani cu sanatate ,sa aveti un an bun cu tot ce va doriti,tu si sotul tau! Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Daaa..inceputul scolii,pe vremea mea era in 15 septembrie!
    Un an plin de impliniri pentru toti scolarii si dascalii lor.Iar in noul an bisericesc sa fim mai buni si mai apropiati unii de alti,sa ne facem mai mult timp pentru sufletul nostru.
    Multumesc pentru premiu si am si eu unul pentru tine!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Ana ... esti o scumpa ... o sa adaug premiile la pagina mea mai tarziu cand ajung acasa ... pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani si tie, draga Ana, sa ai un an nou scolar cu multe impliniri si cat mai multe premii la olimpiade.

    RăspundețiȘtergere
  8. Carmen, multumesc frumos,l-am vazut imiplace mult de tot ,te pup ca te ai ganditla mine il ridic zilele astea , pe premiul frumusel ! :*

    Bine Tunde, saruta Papadia din partea mea,ca tare e scumpa! :* si pe tine te pup :*

    Sa dea Domnul,Loredana! Iti multumesc, si ti urez asemenea :*


    PakKaramu: Thanks!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...