Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

luni, 12 decembrie 2011

{ Risotto cu dovleac, castane, salvie si bacon )

DSC02325


Reteta originala este cea a lui Jamie pe care insa nu am respectat-o intru totul.

Am pregatit acest risotto cu mult timp in urma si imi cer scuze celor care tin post, asta si pentru ca voi mai pune una sau doua retete de "dulce".
Dar le postez ca sa nu pierd pozele si pentru ca oricum uitasem de ele, iar acum dat de ele prin fisiere.

DSC02324


Orez am facut in toate felurile si cu tot felul de legume sau carne.
Risotto a fost prima data cand am facut.
Reteta spune asa: ( adaptata de mine pentru doua persoane):

 o cana de orez
1 lingura de ulei de masline
1 pahar de vin alb sec
1 l de supa de legume
1 ceapa
unt, parmezan

Trebuie ca mai intai sa facem supa pe care sa o mentinem calda.Se taie ceapa marunt si se pune la calit in uleiul de masline, apoi se adauga si orezul; se adauga apoi si vinul si se lasa sa se evaporeze. Apoi se adauga cate un polonic de supa ( supa sa fie calduta). La final se adauga untul si parmezanul si punem capacul peste tigaie. Il lasam cateva minute pana ce orezul devin cremos.
Intr timp, intr-o tava la cuptor se pun cubulete de dovleac si peste acesta bucati de bacon si frunze de salvie, sare si piper, se stropeste totul cu cateva picaturi de ulei si se lasa in cuptor pana se gateste totul bine.

DSC02326


Am pasat dovleacul si l-am pus in farfurie alaturi de risotto si bacon, insa am eliminat cu desavarsire castanele care nu mi-au placut.

DSC02323


Asta a fost tot!

Ana

6 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...