Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

marți, 7 decembrie 2010

Stafeta de la Victoria


Am primit, zilele trecute, de la Victoria  Stafeta Prieteniei, careia ii voi da curs, si pe care evident, o voi da si eu mai departe...

Intrebarile sunt:

1.Cand erati mici si va intrebau ce vrei sa te faci cand vei fi mare?
ce raspundeati !
Invatatoare! A fost visul meu dintotdeauna.

2.Care erau desenele animate preferate?
Cred ca Mihaela, oricum nu erau foarte multe pe vremea mea :D

3.Care a fost cea mai frumoasa zi de nastere sarbatorita si de ce.
Toate zilele mele de nastere de care imi amintesc au fost frumoase, am fost sarbatorita in fiecare an, dar atunci cand am implinit 14 ani am primit de la mama un inel din aur cu rubin ( primul inel pe care l-am primit a fost atunci) in forma de nota muzicala; il am si acum,si imi este la fel de drag ca si atunci. :X

4.Ce jocuri preferate aveati?
Sotron jucam noi pe atunci... cred ca asta mi-a placut cel mai mult!

5.Ce va doreati sa faceti neaparat si inca nu ati reusit?
Gemeni: fata si baiat!

6.Care a fost prima pasiune sportiva si nu numai .
Sportiva nu am fost niciodata, iar sportul nu a figurat absolut niciodata printre pasiunile mele... pasionata sunt de lectura si de shopping, dar acestea sunt valabile pentru toate fetele,nu? :D

7.Care a fost primul cantaret/grup muzical preferat.
Hrusca. Si acum imi amintesc ca imi cumparasem caseta cu colinde dar casetofon nu am avut decat mai tarziu, trimis de unchiul meu din Resita, care era un sef  la un magazin cu de toate pentru nomenclaturistii de atunci, si am primit o hardughie mare- ruseasca, evident, pe care cred ca inca il mai am pe acasa, in provincie.
In aceeasi masura, mi-au placut Toto Cutugno, CC Catch, Sandra, Chris de Burgh, Modern Talking..... cand oare au trecut anii aceia???

8.Cel mai frumos obiect cerut (eventual primit) lui Mos Craciun, Nicolae
Nu am cereri marete, si,in general, am primit cam tot ceea ce am cerut. Inca nu i-am cerut o casa pe pamant, dar nu e timpul pierdut!

Acum stafeta trebuie data altor 14 bloguri asa zice regula, nu stiu daca am 14 bloguri carora sa vreau sa o trimit dar eu zic sa mearga, daca e dorita si e timp pentru ea la:

Nicoleta

Carmen

Daniela

Andreea

Ana Maria

Loredana

Danna

Niko

Cristina

Bucataresele vesele

Ciusca

Flori

si oricui isi mai doreste sa preia!

O zi linistita!

Ana

PS.  A aparut GoodFood pe decembrie...... contine si un calendar culinar 2011.. a se privi doar dupa pranz :))

2 comentarii:

  1. multumesc ca te-ai gandit la mine.
    draguta stafeta ta. sper sa nu o scap.
    tot cutugno a fost si preferatul meu. dar cred ca nu am fost singurele.
    iti doresc sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. cu drag! Abia astept sa citesc! Pupici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...