Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

marți, 23 noiembrie 2010

Premii proaspete! :)

Am fost premiata! Nu am luat premiul la concursul despre care stiti deja,dar am primit alte doua premii, mult mai importante,caci sunt de la o persoana pe care o apreciez, o doamna a blogosferei culinare, doamna Elena!

Multumesc frumos, draga doamna! :)
Acestea sunt premiile:


care merg de la mine la:
April
Niko
Tunde
Loredana
Andreea - Gurmandino.
Darry Anna

O zi excelenta!
Ana

UPDATE: Am primit aceste premii si de la Carmen! Iti multumesc, Carmen draga! :* :XXX

4 comentarii:

  1. eu nu sunt asa buna gospodina ca si tine, dar multumesc mult ca te-ai gandit la mine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos, Ana!
    Sunt onorata de aceste doua premii delicioase!

    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult, mult pentru premii, draga Ana. Sunt foarte frumoase. Te imbratisez.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ba, Loredana, eu cred ca esti gospodina foarte buna! :) sunt convinsa!

    Darry Anna, ma bucur ca iti plac! Pupici:*

    Cu mult drag, Andreea :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...