Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 28 noiembrie 2010

M-AM INDRAGOSTIT !

Neee, nu de el, de el sunt demult si - probabil- :)) iremediabil !
De un cantec, domne' ! =))
Pe care l-am audiat prima data la Loredana, astazi, si pe care apoi l-am ascultat aproape continuu toata seara, caci ziua am fost plecata teleleu - va pove' maine, sau vad eu cand si daca...
Vai,draga Loredana ce mi-ai facut tu  mie si, mai ales vecinilor mei,obisnuiti cu salam, nu din acela de dulce, de manele =))
Si, iata impricinatu' :D



Voua va place? :D

Cu siguranta nu mi-ar fi placut la fel daca doar audio era,da' asa video, mi se pare tare reusit.
[ E si o parte care nu imi place: Turcescu! ( prietenii stiu dc :D )  ]

Si mie imi e greu sa ii zic, cred ca nu e "specific femeiesc"  :)) insa cel mai mult ma amuz cand  el face pe duru ;)


Sa avem o saptamana linistita, fara cutremure, nici macar sociale! ( anunta la meteo cum ca maine vor fi 22 de grade, oare? Dupa cele 8 de astazi? )


Ana

7 comentarii:

  1. Stiu de melodia asta inca de cand a fost lansata dar nu m-am mai uitat la video, si acum ... cred ca am devenit si eu "dependent" de videoul asta :))
    Mie unu unu place la nebunie cum danseaza doroftei acolo :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai vazut si parodia clipului (cu Razvan si Dani)? E forte draguta!

    RăspundețiȘtergere
  3. eu nu ti-am facut nimic. eu am fost cuminte!
    taxi sunt cei care ne baga in bucluc!
    auditie placute in continuare. la fel si vecinilor tai...

    RăspundețiȘtergere
  4. da,Mihaela o vazui acum ca am citit comentariul tau,dar imi place orginalul, mie razvan si dani... :) O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc, Loredana :)) am si inceput,iar o ascult pana plec la serviciu :)) O zi buna sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa! Ca ma-m speriat cand am citit titlul :))

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. =)))))))))))) da, da Niko draga, ai dreptate:)))
    Mai, ai vazut premiile si leapsa?:D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...