Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 2 octombrie 2010

Plimbarea de joi la amiaza...si budinca de orez cu zmeura.

Din doua in doua saptamani, joia este cea mai libera zi a mea din cursul saptamanii.
Si o fructific, sau, in fine, am de gand!
Asa ca, joia trecuta am luat centrul la picior ( asta dupa ce ajunsesm cu masina pana acolo) sim-am intorsc teribil de obosita de atata mers... miscare neamule'

Plimbarea mea a inceput la Universitate, si am ajuns la Victoria ( la magazin, doh... unde vazusem in vara un stilou Parker tare frumos, pe care nu l-am mai gasit, bineinteles) apoi pe Lipscani, ca in final sa ma opresc la Unirea de unde am luat-o inapoi spre casa, de fapt spre serviciu, caci aveam ore dupa amiaza tarziu, dar am trecut pe acasa sa ma odihnesc jumatate de ora si sa ma pregatesc un pic pentru scoala.

Cateva poze AICI

Cand sa ies din centrul vechi, am dat de Divan, si am luat pentru acasa, prima data cand cumpar asa ceva- Lahmacun

lahmacun

Ne-a placut ( daca are patrunjel,succesul e garantat la noi :D )- bine ca nu a fost cu carne de miel...

Am plecat apoi spre serviciu, unde mi-am facut cele trei ore din ziua respectiva, iar cand am revenit acasa ma astepta o budinca de orez ( cu indulcitor si ) cu zmeura, pregatita de mama- DE-LI-CIOA-SA!!!

4


1


6


7


DSC05989

3


5

Banuiesc ca toata lumea cunoaste reteta! :)

O dupa amiaza placuta! ( eu plec la curatenia prin sertare, care ma asteapta! )

Ana

6 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...