Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 31 octombrie 2010

Iaurt cu fructe

Imi place foarte mult iaurtul cu fructe, insa cel din comert are  multe e-uri si nu mai cumpar. Stiu ca ar trebui si iaurtul sa il fac in casa, si probabil ca o voi face in curand.






Deocamdata insa mi-am facut iaurt cu fructe cu iaurt Covalact, iar dintre toate combinatiile de fructe facute pana acum ,cel mai mult mi-a placut iaurtul cu ananas si rodie. Deliciu!












Ana

4 comentarii:

  1. Gand la gand cu bucurie !
    Si eu am avut azi ceva foarte asemanator.
    Un dulce racoros si tare bun.

    RăspundețiȘtergere
  2. :)si nu as putea sa vad si eu?Te rooog , pune-mi si mie linkul caci click-ul pe nick-ul tau nu ma duce la blogul tau.
    O seara si o saptamana placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu fac iaurt in casa si baiatul meu(ca si taticul lui) il mananca cu placere.Chiar voi incerca sa fac si eu cu fructe,sa vad daca ii place.Pe la 2 ani ii cumparam din cel cu bucatele de fructe si mi le dadea jos din gurita.Acum testez din nou.

    RăspundețiȘtergere
  4. e minunat ca tu reusesti sa faci iaurt in casa. Sper sa ii placa lui David si cel cu fructe :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...