Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

joi, 21 octombrie 2010

CLATITE CU DOVLECEI SI PIEPT DE PUI LA GRATAR

clatite cu dovlecei si piept de pui la gratar


Am vazut mai demult, pe un blog turcesc, clatite cu dovlecei,si desi nu ne plac dovleceii, am zis sa incerc. Asa incat, zilele trecute am preagatit aceste clatite, evident am facut si cu branza si marar si, mai ales cu gemuri ( inca avem o gramada de gemuri cu fructoza care trebuie consumate, totusi).
Clatitele au fost garnitura la pieptul de pui fript.
Dovleceii se taie felii si apoi betisoare de marimea unor scobitori, si se amesteca in compozitia de clatite.
N-au fost rele deloc! :)

clatite

clatite cu dovlecei si piept de pui la gratar

Pofta buna!

Ana

PS. Tocmai am aflat o veste trista: Parintele Benedict este internat la terapie intensiva, a fost zdrobit de un taur de 700 de kg. Va rog frumos, rugati-va pentru sanatatea Parintelui!
Multumesc.

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...