Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

marți, 28 septembrie 2010

SALATA DIETETICA DE FASOLE TECI CU PERLUTE

DSC05863


Am vazut, silele trecute la Andreea o reteta care mi-a facut cu ochiul; pentru ca e de regim, si mai e si de fasole, care mie imi place foarte mult.

Ieri am avut o zi aglomerata la serviciu, si cand am venit numai chef de gatiti nu aveam,asa incat am pregatit aceasta delicioasa reteta pentru care ai nevoie de:

- fasole verde, fiarta si scursa de apa 400 g
- perlute de branza cu smantana 300 g
- rosii cherry 10 buc. (280 g)
- suc de lamaie 2 linguri
- ulei de masline 2 linguri
- sare, piper, usturoi pudra, boia de ardei iute
- patrunjel cateva fire
- salvie proaspata 6-7 frunze ( eu nu am pus)

DSC05851


DSC05854




DSC05852


Pregatire:

Se pune intr-un bol mai mare, fasolea scursa bine de apa si rosiile taiate felii -decojite sau nu, eu nu le-am decojit.
Se adauga perlutele de branza cu smantana (de 2% daca vreti sa fie salata si mai dietetica) si se amesteca usor. Intr-un bol mic, se pune uleiul de masline, sucul de lamaie, patrunjelul (si salvia taiate marunt) , un pic de boia de ardei iute, usturoi pudra, un pic de sare si de piper. Se omogenizeaza foarte bine si se toarne sosul peste fasole, rosii si branza.

DSC05864


Multumesc, Andreea pentru reteta, a fost delicioasa salata!

DSC05867
Calorii: 74 kcal / 100 g.
Ana

4 comentarii:

  1. Suna tare apetisant si arata la fel de apetisant....e o idee , Anuska!

    RăspundețiȘtergere
  2. ooooooooo,draga mea, dar gogosile taleeeeeee, am iesit repede ca mor de pofta si n am voie :(((((((((((( Te pup , o seara frumoasa :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu multa placere, draga Ana. Ti-am mai spus ce mult ma bucur cand vad ca iti place vreo reteta de la mine :) Promit sa mai postez retete din aceeasi categorie: salate dietetice si usor de facut. Sunt excelente mai ales pentru cand vii seara de la serviciu.

    RăspundețiȘtergere
  4. asa este, le astept cu dorinta de a le prepara si eu :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...