Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 11 septembrie 2010

Nedumerire


De la o vreme, blogspot are numai erori: de exemplu, anumite bloguri pe care le urmaream nu mai sunt la mine in lista de urmarire, iar unele de care nu am auzit niciodata au aparut in lista celor pe care le urmaresc.eu dar culmea e ca nu figurez la ele pe blog la persoane interesate.
Si daca vreau sa imi mai adaug eu vreun blog la urmarire nu mi se mai permite, ci imi da o eroare...
Apoi, o alta eroare enervanta cu numarul 503- parca, imi apare asa de des, si chiar cand vreau sa postez un articol, sau sa intru in tabloul de bord...
Ce se intampla oare cu blogspotul acesta?
Voi ati avut probleme de genul acesta? Cum le-ati remediat?

Ana

3 comentarii:

  1. Ana si eu am patit asa nu stiu cum se pot remedia insa stiu sigur ca am ramas cu semnul intrebarii pe fata.
    Asta e...

    RăspundețiȘtergere
  2. aha, deci ai patit si tu :( Ufff, ce treaba! Multumesc, pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. ma scuzi ca raspund abia acum, am aprobat doar comentariile si am plecat la scoala, acum seara dupa ce mi-am terminat treburile am reusit sa ajung si la calculator. O seara placuta sa ai!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...