Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

miercuri, 16 iunie 2010

Astazi, mai bine...

Pentru ca e respirabil. Incomparabil mai racoare ca ieri si alaltaieri. Asa incat sper sa imi  pot rezolva cateva din treburile ramase restante.( sunt treaza de la 7 si inca bantui prin casa, in loc sa profit de racoarea aceasta :D )

Nu credeam sa imi placa macii asa de mult, insa ,evident imi plac doar  in parcuri, nu as putea sa rup vreunul pentru vazele mele...

Tot din Cismigiu:






Si pentru ca tot a venit vorba de Cismigiu, pentru cei interesati, la sfarsit de saptamana are loc editia a 4-a a festivalului Muzici si Traditii in Cismigiu. (  in perioada 18-20 iunie 2010, intre orele 10-22. )

Eu am fost si anul trecut si n-a fost rau deloc...

O zi racoroasa,
Ana

2 comentarii:

  1. Frumosi macii aia! I-am admirat si eu. Eu ii prefer altor flori mai sofisticate, pentru ca mi-aduc aminte de copilarie. A... si "trei frati patati", care seamana cu panselutele, dar au niste flori minuscule si delicate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, doamna Elena :) O seara placuta si racoroasa, la noi ploua si e biiiiiiiiineeeee,slava lui Dumnezeu!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...