Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

luni, 28 septembrie 2009

Targul de paine

Pai ce,m-am abtinut? Evident... nu, asa ca ieri,in loc sa-mi fac planificarile,ca un om cu constiinta -ce ma aflu :D, am plecat spre parcul national, promitand ca nu voi strica regimul.
Oricum nu fusesem niciodata in acest parc. E frumos, mare si ,cu siguranta atunci cand nu e balci in el ,curat. Numai ca ieri arata deplorabil.
Ala nu a fost targ de paine,ci balci.
De toate, de la acadele in bat pana la carnati si celebrii mititei ,cu fumul si mirosul de rigoare!
Am cumparat un cozonac secuiesc, si asta numai pentru ca ii promisesem mamei ca- i aducem,dar am stat la rand o ora si 48 de minute, ca sa il cumparam; eu am stat pe o banca, si tot m-a obosit statul asta infernal la asa o coada.
Si am auzit toata perioada numa' ungureste, caci asta vorbeau patronii si lucratorii de la cozonaci intre ei ( din Lupeni,oamenii...)
Am facut si poze, si un film,de fapt 3 dar celelalte 2, pe care nu le voi posta, sunt facute exclusiv de mine :D , deci de nepublicat; am o tehnica de speriat pestii :D.
Si la acesta mi-am bagat nasul ( adica mainile), numai ca la un moment dat am renuntat, caci nu se compara 1.67m cu 1.90m:D, si deci mai de sus se vedea mai bine.



Cred ca am facut kilometrii prin parc, lume multa, bunici cu nepoti in carucioare, copii in "comediile" din parc, si parinti grijulii care-si asteptau copiii pe marginea tronsonului cu leagane,topogane etc.

Mi-au placut testurile,desi am inteles ca sunt mult mai mari cele "adevarate",si verdeata parcului, florile si iarba superbe!

O "durere" am avut si noi: domnu' primar Ontanu lipsea la apel =)) ( glumesc, evident)

Am ajuns acasa obosita- moarta,dar a meritat, cred ca am mai dat 1 kg jos :D.























Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Ana

10 comentarii:

  1. Ana, am o rugaminte. Cum ai facut la premiul tau si la bannerul blogului de ai pus codul embed in casuta sub imagini? In zece zile am si eu blogoaniversare si as vrea sa fac ceva de genul acela. Dar nu-mi prea iasa...:((

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu -i facut de mine,dar copiaza intreaga casuta dela mine si inlocuieste linkurile mele cu cele de la tine,iti trebuie sa uploadezi imaginea pe photobuket si link de la postarea ta,sper sa te descurci. Succes

    RăspundețiȘtergere
  3. Ana draga...mi-a plouat in gura uitandu-ma la pozele cu paine...ce bine ca nu eram in zona!Ca puneam la loc toate kilele date cu atata ambitie jos....
    Apropos:imi plac de nu mai pot crizantemele tale!

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga mea,daca m-am abtinut eu care s gurmandul- gurmanzilor, sigur te- ai fi abtinut si tu:) Daca- mi lasi o adresa de mail iti trimit poza cu crizantemele . Pupici si o seara linistita!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna Ana, ceva retete de paine de la targ ai? ;-) ...glumesc desigur, stiu ca nu-si vand ei secretele asa usor. Foarte frumoase pozele, te pup !!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ginette, draga, sincera sa fiu, nici nu am intrebat,dar cred ca nu dadeau retetele, oricum toate sortimentele se pare ca se gasesc la Cora Pantelimon. Dar sa stii ca nu au fost prea multe soiuri,si la vanzare nimica, doar la degustat; lumea se inghesuia sa ia bucati din fiecare,insa eu nu ma vad mancand paine goala prin parc :D eu oricum nu mai mananc paine de mai bine de un an, doar ocazional lipii. Pupici ! mi-era dor de tine :) :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Tulai, n-am priceput nimic dar il ginesc eu. Complicata cestiune!:))) P.S. Nu mai pune atatea bunatati pe blog ca una lume mai trebe sa tina sa cura. Doamne, ce pofta mi-e!

    RăspundețiȘtergere
  8. maaaaaaaaai, dai copy pe randurile alea verzi din codul meu,apoi paste intr-un document word si salvezi. apoi faci upload la poza ta pe un site ...sa zicem photobuket si inlocuiesti linkurile din codul meu cu ale tale :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc Ana, eu sunt o mare pofticioasa de paine. Si mie imi era dor de tine, am fost plecata in concediu (unde a fost minunat)! Iti trimit link-ul de la celalalt blog al meu ca sa vezi pozele
    http://album-ginette.blogspot.com/
    Te pup cu drag !!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. oau,multumesc, superbe fotografii, Te pup! pun linkul si la mine :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...