Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 6 septembrie 2009

Duminica cu premii!

Le-am primit acum cateva zile, insa am lasat special pentru duminica "ridicarea" lor. Ce poate sa fie mai frumos decat sa ai premii in asa zi draga?
Asadar, Mariana mea draga m-a premiat cu Kreativ blogger, unul dintre premiile cele mai frumoase, pentru care ii multumesc si o sarut cu drag.

Si tot ea, dar si draga mea prietena, Carmen mi-au daruit un dulce si tare frumos premiu, care imi place asa de mult, si care va ramane- cel putin pana va fi altul sa imi placa la fel de mult- imaginea premiilor mele!!!
Dragele mele, va multumesc ca v-ati gandit la mine atunci cand ati oferit acest premiu, ma simt onorata!


Va imbratisez cu drag, si va doresc o duminica placuta!
Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...