Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

joi, 17 septembrie 2009

Asa se intampla cand nu asculti....

Mi se spusese sa nu ma hazardez sa fac cumparaturi pe net, dar cine sa asculte? Caci eu, nu! Si eram asa de incantata si de achizitia facuta si de promtitudinea livrarii...
"...uite, domne, ce treaba civilizata, comanzi stand la birou si-ti vine omul la usa cu produsul. Nu tu deplasare cu RATB-ul, nu tu nervi la coada la casa, nici "parlit" la rest..." ce mai, ii gaseam comertului online 1000 de motive ca sa il iau drept principala cale de noi achizitii.
Da, si mi-a iesit pe nas...caci ce aveam sa patesc e de rasu'-plansu'.

Acest lucru se intampla oricum asta vara, doar ca am tot amanat sa scriu despre.
Si m-am decis sa scriu acum pentru ca iar imi venisera ganduri de cumparaturi online ( probabil ca uitasem prin ce am trecut, si e bine sa imi amintesc :D )

Ce cumparasem? Un aparat de inghetata despre care am vorbit aici .

Ei bine, dupa ce a stat in service, dupa prima incercare de utilizare- caci a venit direct defect-mai bine de 2 saptamani, a trebuit sa fac o gramada de impulsuri telefonice pentru ca sa mi-l aduca. De drag ca il am in sfarsit acasa ( si reparat, credeam eu) am incercat alta reteta de inghetata, de caise de data aceasta .

INGREDIENTE

  • o jumatate de kg de caise ;
  • 1 kg de iaurt;
  • o cutie cu smantana;
  • o ceasca de fructoza ( daca vreti mai dulce, puneti 2 cesti, sau dupa gust);
  • o ciocolata amaruie dietetica ( mica);
  • frisca pentru decor.

ACTIUNE

  1. spalam bine fructele, si apoi scoatem samburii si taiem caisele cubulete;
  2. pasam ( sau mixam - cel mai indicat-) fructele cu fructoza si apoi adaugam iaurtul , smanatana si ciocolata rupta in bucati cat mai mici si mixam din nou.
  3. punem amestecul in vasul masinii de inghetata si lasam 20-30 de minute pana este gata.
  4. scoatem inghetata din vasul masinii si o punem in recipiente din plastic pentru cel putin 2 ore in congelator.
  5. Inainte de servire ( atunci cand este pusa in cupe, ii mai putem adauga ciocolata razuita)
Aceasta este reteta pe care am vrut sa o pun in aplicare, si am pus-o, mai putin treaba cu:
"
punem amestecul in vasul masinii de inghetata si lasam 20-30 de minute pana este gata".
Pentru ca, dragutul de aparat de inghetata, adus dupa lupte seculare de la service, a functionat pret de 5 secunde, dupa care a murit definitiv!!! Stupoare!!!
Nervi, dezamagire, suparare, telefoane, amenintari!!!

Am pus inghetata in congelator, dupa modelul clasic, adica scotand-o pentru remixare pentru topirea acelor de gheata din ora in ora, si, intre timp, i-am anuntat pe cei de la firma "minunata" ca doresc sa vina sa-si ia inapoi "capodopera" reparata si sa imi restituie banii.
Initial oamenii au facut pe nebunii zicandu-mi ca trebuie sa sun la service, sa vina ei, si abia dupa ce se constata ca aparatu' e mort si ingropat imi vor restitui banii, sau ca mai bine imi dau altul.
Nuuu,nu mai vreau altul nici gratis, vreau banii mei, si i-am amenintat cu OPC -ul si televiziunile. Eram asa de enervata caci le-am zis ca le trimit pe cap toate televiziunile care ma asculta si toate serviciile de control.

Este vorba de acest aparat de la aceasta firma, pe care imediat dupa ce am patit eu tarasenia de mai sus il scosesera din stoc, dar vad ca acum il au din nou.

Poate unii au "noroc" la cumparaturi online, insa eu m-am lecuit, si oricum, pana mi-am recuperat banii ( evident ca nu toti, dar mi-a fost lehamite sa ii mai iau la intrebari de ce nu mi i-au pus pe card pe toti, am zis slava Domnului ca am incheiat capitolul!) mi-am facut gramezi de nervi! Asa incat, nu recomand nimanui firma cu pricina, si mi-am pierdut increderea in cumparatul online de la prima incercare!

Raman la varianta clasica : RATB, coada la casa, parlit la rest...! dar macar pot sa ii fac proba in magazin si la modul clasic nu am luat inca nici o "leapsa".

Mult chinuita inghetata a aratat asa in final, insa nu datorita trambitatului de aparat, ci a mixarii din ora in ora!

Inghetata de caise light


Ana

4 comentarii:

  1. pt rezultatele obtinute se merita sacrificiul :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Anne, esti o scumpa! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Of! :( Măcar îngheţata arată super! :)

    Ana, eu fac cumpărături on-line. Dar doar cosmetice bio (că nu găsesc orice vreau prin magazine) şi cărţi.
    Mie-mi convine că mi le aduce acasă. Singurele probl. întâmpinate: curierii n-au niciodată să-mi dea rest, de aceia tb. să am mărunt prin casă; de la o firmă mi-au adus cândva printre alte produse un săpun lichid în loc de gel de duş. De atunci verific produsele de faţă cu curierul + nici n-am mai comandat de la firma respectivă. :D

    Recunosc electrocasnice sau altceva mai de valoare n-am comandat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Adelina, carti am mai cumparat si eu, si nu m-am pacalit cu nimic, insa altceva nu cred ca voi mai indrazni sa cumpar curand. :)
    Da, a fost si tare gustoasa, dar nah, imi luasem si eu masina, speram sa nu mai "muncesc" la preparare :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...