Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 22 noiembrie 2014

Provocarea Loredanei

Raspund cu intarziere provocarii Loredanei, pentru ca,efectiv ma resimt dupa cele mai noi probleme de sanatate,si ,cand ajung acasa de la serviciu,nu prea mai am suflu sa fac si altceva decat sa citesc,eventual blogurile favorite... nicidecum sa mai si public ceva...

Pe vremea mea... ( acum o suta de ani :))) ) erau doar Mihaela sau Ciocanitoarea Woody, si Tom si Jerry... Mai tarziu,cred ca dupa revolutie stiu ca adoram Cartea Cartilor si Sandybell- daca asa s-o scrie.
Trimit provocarea mai departe lui Niko si lui Raducu,care inca nu pricepe el mare lucur din desene ,cred,caci e micut si Dositeei- neaparat!

Voi ati simtit cutremurul? Prima data in viata mea,eu nu l-am simtit,eram in miscare prin casa...

Sa va mearga bine!

Ana

4 comentarii:

  1. Sa stii ca prima data cand am auzit de cutremur (care, intre noi fie vorba, nu as fi stiut de el daca nu auzeam la stiri), la tine m-am gandit.
    sa ai o saptamana buna, fara cutremure de niciun fel.

    RăspundețiȘtergere
  2. Amin!
    Haha,pai cred ca deja ma cunosti cat de teama imi e de ele :) Te imbratisez ,cu scuze pt intarzierea cu provocarea :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multă sănătate!
    Eu nu am simţit cutremurul, dar la fel ca Loredana, m-am gândit la tine când am aflat.
    Mulţumesc, voi răspunde într-o postare la provocare. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. :) ce dragut,multumesc,scumpa mea draga! Pupici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...