Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 22 noiembrie 2014

{Tot o provocare }

Matusa Eufemia lanseaza o provocare nobila, imi place enorm ,chiar daca,poate nu voi sti sa raspund tuturor intrebarilor.
Asadar...

1. Ziua întâi din Post și prima întrebare:
”Cine este Sfântul/Sfânta preferat/preferată?”

 Răspunsul meu este: la momentul acesta  Sf Efrem Cel Nou, dar si Sf Nectarie;


 Ziua a doua din Post și a doua întrebare:
”Care este Sărbătoarea preferată?”

 Răspunsul meu: Nasterea Domnului;

Ziua a treia din Post și a treia întrebare:
”Care este versetul preferat din Biblie?”

Răspunsul meu: Pilde 31:10-11

10. Cine poate găsi o femeie virtuoasă? Preţul ei întrece mărgeanul.
11. Într-însa se încrede inima soţului ei, iar câştigul nu-i va lipsi niciodată.

  Ziua a patra din Post și a patra întrebare:
”Care este icoana preferată cu Mântuitorul Iisus Hristos?”

Răspunsul meu: identic cu al Eufemiei:
 icoana cu Mântuitorul de la Mănăstirea Sfânta Ecaterina, Sinai, Egipt



 Ziua a cincea, a cincea întrebare:
”Care este icoana preferată cu Prea Sfânta Născătoare de Dumnezeu?”

 Răspunsul meu: imi plac toate dar aleg acum ,pe moment Maica Domnului cu crin



Ziua a șasea, a șasea întrebare:
”Cât de des spui Rugăciunea lui Iisus/Rugăciunea inimii cu metanierul?”

Răspunsul meu: zilnic,si chiar de multe ori pe zi  spun Rugăciunea, cu metanierul insa nu cred ca am spus-o de doua ori.

Ziua a șaptea, a șaptea întrebare:
”Care este locul preferat unde mergi în pelerinaj?”

Răspunsul meu: Locurile Sfinte,insa nu am ajuns decat o data pana acum,as vrea sa merg in fiecare an,cu voia Domnului!

A opta zi de Post, a opta întrebare:
”Care este mănăstirea ortodoxă preferată?”

Răspunsul meu; Manastirea Agapia.

Invit pe oricine sa preia provocarea Matusii Eufemia, sper sa fiti cat mai multi!

Post  cu pace!

Ana

6 comentarii:

  1. Frumoasa provocare ! Poate in postul urmator o voi prelua ! Am intrebare daca imi poti oferi o informatie : te rog spune-mi, cum ai adaugat acel gadget cu venirea craciunului pe blog? Eu incerc dar imi spune ca nu e corecta adresa url . Multumesc si post cu spor in continuare !

    RăspundețiȘtergere
  2. Gabriela,poti sa preiei si acum,daca vrei.
    Cat despregadget, faci asa: click pe el la mine pe blog.apoi clic pe al doilea "new" in pagina care se deschide si apoi mai departe iti alegi tu ce design vrei sa pui, o sa il vezi si pe cel ales de mine...trebuie doar sa alegi si sa dai next si la final alegi codul HTML pe care il pui la tine pe blog la aspect si HMTL cu copy paste de pe pagina cu gadgetul
    Sunt cam mototoala la explicat daca nu te descurci iti trimit dupa amiaza pe mail codul meu. Duminica binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  3. :* ce multe ai impartasit cu noi! Multumim:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc ...am reusit , explicatiile au fost foarte utile si pe inteles !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...