Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 22 noiembrie 2014

{ 5 lucruri care imi plac sambata }


 Invit pe oricine isi doreste sa participe la " 5 Things I love Saturday " si asptept likurile catre postarile voastre de sambata la comentarii!

 Iata "iubirile" mele de sambata aceasta:

1. dragut,nu?

 2. delicat si de sezon

3. ce de culori...

 4. lovely!

5. roz :D


Sambata si duminica cu multa dragoste!

 Ana


 PS. Vreau sa le multumesc celor trei doamne care participa la Friday Flowers, celor doua nou-venite sa le urez "bun venit!" Bun venit si celor mai noi prieteni ai mei de pe Facebook si celor abonati la Google Friend Connect! 

Va multumesc ca imi sunteti alaturi,chiar daca nu mai am asa o activitate bogata pe blog!

2 comentarii:

  1. Cu întârziere, am sosit şi eu.
    O săptămână bună, draga mea!
    http://dositeea.blogspot.ro/2014/11/5-lucruri-pentru-aceasta-saptamana_23.html

    RăspundețiȘtergere
  2. si pe mine sa ma ierti,snunt asa de ocupata! LE-am vazut,sunt minunate, te imbratisez cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...