Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 24 mai 2009

Negresa cu faina integrala

Astazi am avut in vizita oameni dragi.
Nu am gatit, din cauza caldurii ceva sofisticat, doar cotlete la gratar cu garnitura de salata tabbouleh ( din pacate semi-preparata caci nu am gasit bulgur pe nicaieri...rar mi se intampla sa apelez la semipreparate,din cauza E-urilor cu duiumul,sper sa gasesc ce-mi trebuie pentru a o pregati eu in casa )






Iar ca desert, trebuia sa fac ceva din care sa pot "gusta" si eu, si pentru ca nu m-am "copt" gatind, am facut-o pregatind o negresa mai light...



Ingrediente :
(cana - 250 ml)

  • 2 oua;
  • 3 cani de faina integrala;
  • 4 lingurite de cacao;
  • 50 gr margarina pentru prajituri;
  • 2-3 lingurite de ulei;
  • 1 esenta de rom;
  • 1/2 cana de fructoza;
  • 1 cana lapte caldut;
  • 1 lingurita de bicarbonat stins cu otet.




MDP

Mixam ouale, adaugam margarina, uleiul si mixam .
Adaugam laptele, faina, apoi cacao,esenta de rom si bicarbonatul stins in otet.
Tapetam o tava ( de preferinta de teflon,ca cea de friptura, pentru tava aragazului compozitia trebuie dublata) si dam la cuptor prajitura pentru 20-25 de minute ( in functie de cuptor).
Se face apoi o glazura de caramel dintr-o jumatate de cana de fructoza pe care o turnam deasupra prajiturii.
Negresa se taie dupa ce s-a racit aproape complet.

( scuzati servetelele cu motive de Craciun,numai pe acestea le mai am in casa momentan :D )














Este delicioasa, nici nu zici ca e "sugar free" :D


Ana



Nicola -My love
Asculta mai multe audio Muzica »




8 comentarii:

  1. Cum trebuie sa fie focul:mic, iute etc? Tare pofta mi-ai facut...

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Iulia. Pai la inceput focul mic si in primele 15 minute nu deschizi usa cuptorului,apoi poti deschide si verifici cu scobitoarea in ce stadiu de coacere este,apoi inchizi usa cuptorului si poti da facul mai mare,dar esti atenta ca se poate arde repede,al meu coace foarte repede,cred ca e defecta duza sau cum ii zice si sunt tare atenta cu focul! Succes si pupicei si tie si fetei :*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ana, tocmai am bagat tava la cuptor, dar am mari emotii. Compozitia mi s-a parut cleioasa si cu greu am intins-o... Oare am gresit ceva? !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu Iulia draga, daca ai respectat cantitatile este bine,nue gresit cu nimica. Cred ca deja o papapti,eu am fost la serv. acum am ajuns acasa,cum este? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ana,e buna dar are gust de bicarbonat!

    RăspundețiȘtergere
  6. vai de mine,acum asa NU l ai stins in otet? si trebuie numai o linguritaaaaaaaaaa ,ai pus preamult probabil,a mea nu a avut nici un gust de bicarbonat,din contra mirosea asa frumos de la esenta, iar gustul era dulce si bun :(( imi pare rau, nu ar fi trebuit sa se simta bicarbonatul deloc, ai pus mult sau nu l ai stins

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...