Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

miercuri, 15 august 2012

{ Pentru o mare zi de sarbatoare}

Cea de astazi!
O zi Sfanta pe care cu totii o cinstim, dar in care eu nu pot sa urez  La multi ani  cuiva, si am spus deja acest lucru intr-o postarea pecedenta.

In septembrie e altceva! Atunci e Nasterea Maicii Domnului, prilej de mare bucurie crestina si de grabnice urari de bine si de sanatate.

Astazi, desi nu imi vine sa cred ca dureaza de atata vreme, blogul meu implineste 4 ani... era sa scriu 15 ani :)))

Nu stiu ce are ticketul ca el deja a depasit aniversarea, dar eu stiu ca asa am tinut minte mereu cand e ziua blogului,caci l-am facut pe 15 august. E drept ca este al doilea blog,caci,cei care imi citesc blogul de la inceput stiu ca pe primul l-am stricat de capabila si experta ce eram.

So,4 ani de blog,vreau-nu-vreau.

Si daca acest lucru merita cumva serbat, va propun doua duciuri,cum altfel sa serbam daca nu cu dulciuri :)) ( unii ar trebui sa fie la dieta,dar parca-s blestemati sau fara pic de vointa).
[ Iar am avut cateva zile in care m-am simtit destul de rau incat sa nu prea fac nimic din ceea ce mi-am propus... ]

O prajitura no bake cake si clatite dupa o reteta noua.

Prima prajitura pe care vi-o propun este una foooooooarte simpla dar teribil de calorica, deci trebuie cu foarte mare masura consumata :D

DSC04692

II zice Tiffin Cake si presupune urmatoarele: 100 g ciocolata neagra sau amaruie,
100 g ciocolata cu lapte,o cutie cu lapte condensat,70 grame de unt si 250 g biscuiti zdrobiti cu ciocanul intr-un prosop. ( eu folosesc pisalogul de la mojarul din marmura)

DSC04693

Se topesc pe foc mic ciocolata, untul si laptele condensatiar apoi luam de pe foc cratita si punem biscuitii in aceasta compozitie.

DSC04695

Amestecam bine si turnam intr-o forma unsa cu unt ( eu am un vas din iena dreptunghiular pe care il pastrez doar pentru prajituri no bake cake

DSC04694

Punem forma la frigider dupa ce s-a racit foarte bine compozitia si  in doua ore e tocmai buna de feliat si mancat.

DSC04691

DSC04690

Nu imi propun nimic, nici sa inchid blogul, nici sa continui, ce-o vrea Dumnezeu!

Happy birthday  bloggy :)

Ana

3 comentarii:

  1. Ana ,poti sa-mi spui ce cantitate avea cutia cu lapte condensat care ai folosit la prajitura? Eu am un tub de lapte condensat de 170 gr. si vreau sa stiu cam cata ciocolata si biscuiti sa pun, vreau sa fac si eu prajiturica.
    Mersi!

    RăspundețiȘtergere
  2. cutie de 390 g din aceea de la Delatte.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersi Ana!
    Cand o fac ..iti spun ce impresie mi-a facut...desi sunt sigura de pe acum ca o sa-mi placa ;-)
    te pup

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...