Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

miercuri, 15 august 2012

{ Clatite si 4 ani de blog}

DSC04713

Le-am facut astazi, in cinstea celor 4 ani de blog,dar in primul rand pentru ca e zi de sarbatoare si nu toata lumea tine post.

Pentru cei cu post am avut fructe:

DSC04698

Pentru clatite iti trebuie asa:

3 oua, 200g faina, 1 lingura de zahar/indulcitor, 1 praf de sare, 350 ml lapte, 30g unt. Amesteca faina cu sarea si zaharul/ indulcitorul intr-un castron. Adauga ouale in mijlocul fainei si  amesteca . Pune apoi laptele si untul moale si omogenizeaza compozitia bine de tot, pentru ca sa nu se formeze cocoloase.

DSC04712

Lasa aluatul deoparte "sa se odihneasca", 30 de minute. Inainte sa coci clatitele, mai amesteca o data bine toata compozitia. Si-apoi urmeaza partea cea mai grea – coptul si intorsul clatitei. Pentru treaba aceasta eu am o tigaie speciala caci niciodata nu am putut sa le intorc in aer, o tigaie de clatite de care v-am mai povestit cred, cu doua fete.

DSC04709

Coace clatitele in tigaie cu putin unt, nu cu ulei.
 Eu le-am umplut cu gem de caise dietetic cumparat din Mega Image.

DSC04719

Am incercat mai multe retete, asta mi-a placut mai mult si probabil ca va ramane cea de baza; e adaptata dupa reteta easy peasy\ blog.

DSC04714

Cine nu vrea/ poate clatite, e servit cu fructe de sezon :

DSC04697

DSC04699

DSC04696

Happy birthday  bloggy :)

Ana

8 comentarii:

  1. La multi ani!!! blogului tau, draga Ana!
    Iti multumesc pentru tot ce am gasit frumos pe blogul tau in toti acesti ani!
    Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos,dragele mele, noroc cu voi ca faceti o urare acestui blog ,vad ca altii nu se complica, le e greu sa scrie,cred :))
    Imbratisare:*

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani cu intarziere, dar din toata inima!
    pentru mine esti o sursa inepuizabila de inspiratie.
    La cat mai multi ani supperbi si folositori iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani bloguletului...si continua asa!
    Of...sa zic ca acum am ceva mai mult timp ! Am avut musafiri ,sora mea in vacanta. Am trecut sa iau leapsa..sa o copiez...ca sa prepar postarea..si ce vad ...clatite!
    Am un borcan mic cu dulceata de visine...de anul trecut...cred ca in seara asta imi fac si eu niste clatite, mi-ai facut o pofta!
    o saptamana buna..ciao!

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc frumos,draga Loredana! Si tu pt mine!

    RăspundețiȘtergere
  6. multumesc draga mea Nicleta! Si eu as manca din 2 in 2 zile cred daca mi=ar permite sanatatea!
    Abia astept sa citesc leapsa la tine :)

    RăspundețiȘtergere
  7. felicitari Ana, atat pt blog dar si pt. clatite, arata asa de bine ca nu mai pot, ma duc sa-mi prepar o portie (sau sa comand, o'm vedea ;-)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...