Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

marți, 14 august 2012

{ Pentru dezlegare la peste! }

Desi de Sf Marie Mare ( adica de Adormire) eu stiu ca nu sarbatorim pe nimeni,sunt unii care se supara daca nu sunt felicitati!
Eu nu ii inteleg,cum sa te superi daca nu esti felicitat de Adormire?
Dar in fine...
Oricum am lua-o insa, azi este o mare sarbatoare pentru crestinii ortodocsi .
Din moment ce este miercuri,calendarul spune ca e post inca, dar e dezlegare la peste.
Pentru zi de dezlegare la peste, va propun un fel de mancare delicios: dorada la cuptor in vin alb,pe pat de ceapa .


-2 dorade mari
-2 cepe potrivite
-3 catei usturoi
-2 foi de dafin
- un pahar mic cu vin alb
-boia
-patrunjel verde
-1 lamaie
-sare si piper


Asezonam pestele cu zeama de lamaie,sare,piper,boia si il lasam 30 minute sa se imbine toate aromele.Intr-o tava se face un pat cu rondele de ceapa, usturoi si foi de dafin peste care aseazam pestele.Apoi se adauga vinul alb si se da la cuptor cca.40 minute, in functie de cuptorul fiecaruia.

Se serveste cald cu salata verde si,eventual cu cartofi natur.
Mi s-a parut cel mai bun peste mancat vreodata,insa recunosc cinstit ca nu sunt fan peste absolut deloc...

Pofta buna si Praznic Luminat!
Ana

2 comentarii:

  1. buna, ana

    indraznesc sa iti aduc la cunostinta o initiativa(inca in fasa) a unui grup de oameni bineintentionati, printre care ma numar si eu :), de a aduna carti, rechizite, diverse lucruri necesare copiilor de scoala/gradinita, din zone defavorizate ale Deltei Dunarii; eu am postat anuntul pe blogul meu si sper sa aiba ecou in cat mai multe zone, daca crezi ca il poti "da mai departe" sau ajuta cu ceva, ti-as fi recunoscatoare;

    exista cineva si pe zona Bucuresti care poate aduna/prelua eventuale donatii!

    iti multumesc pentru atentie si imi cer scuze pentru indrazneala !

    o zi frumoasa iti doresc !

    RăspundețiȘtergere
  2. am pus si pe FB,te rog,daca poti pune si tu datele de contact pentru Bucuresti.
    Doamne ajuta si felicitari pt initiativa!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...